Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 6 April 2011

Hebat! Contest online paling senang!

Aku macam tak percaya ada contest macam neh. Memandangkan ia menarik sangat dan terlalu mudah, suka pula aku nak share dengan korang. Syarat-syarat dia mudah je. Korang kena ada akaun facebook. Aku rasa kita seme memang ada kan akaun facebook neh. Then korang pilihlah apa-apa hadiah yang korang nak. Macam aku, aku pilih 5 kat bawah neh ;



Nanti dia buatlah cabutan bertuah. Kalau dapat, dapatlah. Kalau tak dapat, nasiblah. At least kita mencuba. Betul tak? Bagi yang berminat boleh klik sini.

Tapi aku nak bagitau gak, lepas korang dah pilih-pilih hadiah, korang kena invite kekawan korang untuk join contest neh. Kita cakap tipu-tipu takmo arh.. kita kena cakap jujur-jujur. Jangan terangkan kepada orang half-half. Tak baik.

Selain itu korang kena share kempen-kempen yang ada dalam neh macam churp-churp. Lantaklah orang klik ke tak klik, at least tanggungjawab korang untuk promote link tue dah selesai. Habis citer.

Aku ingat aku nak buat review pasal benda neh lah. Pasal aku tengok benda neh lebih bagus dari churp-churp. Korang leh buka sendiri kat sini kalau tak percaya cakap aku.

Share this

6 Responses to " Hebat! Contest online paling senang! "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...