Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 4 April 2011

Hot : Video seks "DSAI" sudah ada di internet!

Aku baru dapat info neh. Aku dah tengok video neh. Aku belum nak buat kesimpulan. Aku percayakan Allah swt. Dan aku akan tulis apa pandangan aku setelah aku merujuki beberapa perkara. Ingat, keputusan kita adalah hak kita. Jangan biarkan diri kita dipengaruhi oleh sesiapa pun. Dan jangan mempercayai selagi anda tidak merasaikan ia betul.

Lihat bawah neh ;



Sila ke sini jika anda gagal menonton video di atas.

Ameno : Semak sebelum buat apa2 kesimpulan.


Share this

36 Responses to " Hot : Video seks "DSAI" sudah ada di internet! "

  1. biar betul ?susah nk percaya .

    BalasPadam
  2. ada iras kepada DSAI.. hmm..smoga sebelum pilihanraya ni petunjuk akan dapat..

    hottest entry di blog khalis :
    Ada apa dengan DARA

    BalasPadam
  3. tiga kali tengok, tiga kali tenung lelaki 2.. macam wajah anuar.. Wallahua'lam..

    BalasPadam
  4. ada yang full tak ? kehkehekh~

    BalasPadam
  5. kenapa aku ta nmpk macam dsai pn?

    BalasPadam
  6. Dah tengok brapa kali. Muka ada iras2 seperti beliau. Samada betul die atau tidak walahualam. Ini yg rakyat nak seblum ni, tunjuk video tu. Skang dh kuar. So rakyat nilai kan sendiri.

    PS: Yg Pic Tokoh umno peluk pompuan kuar kt interenet brapa tahun ni xde sapa nk siasat? Hm berat sebelah ke?

    BalasPadam
  7. muke x jelas..

    BalasPadam
  8. DSAI perut mcm tue ke??xtau la..kena tgk DSAI yg betul2 x pki bju dulu...huhu

    BalasPadam
  9. Macamana nak nilai kalau bagi sekerat macam tu jer?

    BalasPadam
  10. MEMANG da iras dsai. tapi BUKAN dia. sekali imbas mungkin. tapi bila dah tgk byk kali...susuk tubuh dsai taklah panjang mcm tu....impossible!

    BalasPadam
  11. a'a la..awat gambar 'dsai' mesti sekerat2???

    BalasPadam
  12. nampak mcm DSAI.. susuk tubuh pon lebih kurang.. mmg susuk tubuh org tua.. cuma perut xnampak sbab die pkai tuala.. tp wlaupun die pkai tuala xde la nampak buncit mcm yg dikatakan.. kalau yg berbaju n pkai sluar 2 btol la buncit.. huhu

    BalasPadam
  13. hahahaha..mngarot..x same mcm dsai lgsung..planduk yg seiras je 2..pmpuan 2 pn cuak2 je..nmpak sgt lakonan smate2..pasal x smpai bergoyang2 katil 2 kn..mngarot r dato' T..

    BalasPadam
  14. Bravo Zulu....

    Seiras tapi fizikal amat jauh
    berbeza.Tapi yang peliknya di P.D
    dah kena cekup terang dan jelas
    tapi...??????? Satu ATM dah tahu.

    BalasPadam
  15. tgk pada rupa yg langsung x jelas ni mmg mcm DSAI.. itu pndgn mata kasar.. jika dihalusi wallahua'lam..

    satu lagi.. jalan crita video ni agak BODOH la..btina tu pon mcm cuak2... (pelacur cuak ka klu nak berZINA?) BODOH..

    BalasPadam
  16. Detektif punya pendapat>>
    ada beberapa kemusykilan
    1. Wajah suspek pada mula dengan akhir babak berlainan
    2. kalau difikirkan, muka datuk eskay tu pun kalau kita tengok sekali lalu pun memang seiras datuk anwar ibrahim

    for other comment, nanti detective bagi tau laen

    BalasPadam
  17. Dato T pon ade dlm tu...yang pakai baju tu..cer tgk elok2..part dia kuar toilet try pause slow2...

    BalasPadam
  18. cuba tengok movie WAG THE DOG.anything is possible.Allah maha mengetahui.

    BalasPadam
  19. cuba perhatikan menit 1:16 wajah nampak mcm org lain apabila laki tue jalan kluar msuk,bila tgok first nmpak mcm dtok anwar mmg video tlah diedit bagi nmpak,tapi perhati minit yg ana bgi tau tue mmg nmpak org lain dah sdh taknampak mcm dato anwar dah

    BalasPadam
  20. ....ni jer ker video nyerrr....?
    ntah aper2 lerrr....camni pon nk kecoh....aku rase melambak budak yg terer IT leh wat ni....

    BalasPadam
  21. alhamdulillah..sah bukan Dato'Sri Anuar Ibrahim...mula2.kepala nampak leper,rambut nampak berlainan jelas tak sama..memang geng 3 stoogers dah atur rancang semua ni..cara berjalan,bentuk tubuh badan,warna kulit,kecergasan pergerakan,semuanya jelas membentuk karektor yang langsung tak sama..satu percubaan 3 stoogers yang hampir2 berjaya..tapi, perancangan Allah maha bijak..rasa2nya berapa lama yer geng 3 stoogers cari pelakon ni..bodohhh...unsya Allah,datok T 3 ekor akan tercela dan terlaknat,saya yakin semua rakyat yg waras akan menolak fitnah ini..mari kita ramai2 mencela dan sumpah kera2 3 ekor tu...Laknatullah...!!!

    BalasPadam
  22. pkai face mask,tu muka lbh kurg sma cam dsai..zaman teknologi suma bley wt,tp fzikal perot boroi tk bley tipu..sah bukan dsai..wahai rakyat malaysia,sedarlah..buka mata buka hati..

    BalasPadam
  23. gua tgk memula sejibik cam nuar..tapi masa yang sorang tu kluar,muka pelakon lelaki tetiba cam blur jee..

    BalasPadam
  24. pd minit 1.16 ketara individu lain..tp starting ade mirip dsai..mgkn video ne da diedit..moga Allah SWT yang maha mengetahui,tunjukkanlah kebenaran supaya kami tidak berada di dalam kesesatan..jauhilah kami daripada fitnah..amin

    BalasPadam
  25. Sila baca dengan nada Detective Conan :-

    Datuk 'T' 1 : Sebenarnya sayalah yang berpakat dgn datuk 'T' 2 untuk mencari video ini, kebetulan Datuk 'T' 3 mmg kaki porno dan dia terjumpa satu video porno daripada Thailand yang mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim. Sebenarnya saya masih lagi berdendam kerana dua puluh tahun lalu saya terkantoi dgn budak bawah umur di PD. Habis saya terpaksa berhenti daripada jawatan ketua menteri. Kali ini saya mahu orang lain jatuh juga.

    BalasPadam
  26. ada ke cctv paras meja???

    BalasPadam
  27. emm..kalo anda la..nak ke adegan seks anda dirakam?lepas tu biar tersebar...sedangkan anda ketika itu memegang jawatan tinggi dn bpengaruh..bukan ke itu seperti memasukkan kepala kat tali gantung..pikir la.siap ade org ketiga lak kat bilik tu.xkan nak wat bende camtu ade 'pengarah'.nampak sgt cam dirancang...kalo pakcik2 kt kg ulu tu bolehlah tipu ngan video cam ni..

    BalasPadam
  28. siape lah pengarah kreatif dia.. x kreatif langsung.... hahahahaha

    BalasPadam
  29. Kena belajar dengan khabir bhatia pasal angle kamera ni (ni bukan cctv ya) hAHahha

    BalasPadam
  30. siape lah pengarah kreatif dia.. x kreatif langsung.... hahahahaha

    BalasPadam
  31. alhamdulillah..sah bukan Dato'Sri Anuar Ibrahim...mula2.kepala nampak leper,rambut nampak berlainan jelas tak sama..memang geng 3 stoogers dah atur rancang semua ni..cara berjalan,bentuk tubuh badan,warna kulit,kecergasan pergerakan,semuanya jelas membentuk karektor yang langsung tak sama..satu percubaan 3 stoogers yang hampir2 berjaya..tapi, perancangan Allah maha bijak..rasa2nya berapa lama yer geng 3 stoogers cari pelakon ni..bodohhh...unsya Allah,datok T 3 ekor akan tercela dan terlaknat,saya yakin semua rakyat yg waras akan menolak fitnah ini..mari kita ramai2 mencela dan sumpah kera2 3 ekor tu...Laknatullah...!!!

    BalasPadam
  32. Dato T pon ade dlm tu...yang pakai baju tu..cer tgk elok2..part dia kuar toilet try pause slow2...

    BalasPadam
  33. hahahaha..mngarot..x same mcm dsai lgsung..planduk yg seiras je 2..pmpuan 2 pn cuak2 je..nmpak sgt lakonan smate2..pasal x smpai bergoyang2 katil 2 kn..mngarot r dato' T..

    BalasPadam
  34. kenapa aku ta nmpk macam dsai pn?

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...