Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 5 April 2011

Isu kehilangan video seks di youtube : Menjawab tuduhan blogger umno.


Nampaknya bloggers umno tidak berhenti memainkan sentimen fitnah dan sentimen menyakitkan ahti rakyat malaysia berhubung isu penyebaran video seks yang membabitkan anwar ibrahim [dipercayai]. Mereka telah menuduh bahawa anwar ibrahim dan penyokong pakatan rakyat telah mendelete video tersebut dari youtube.

Mungkin mereka lupa, bahawa rakyat malaysia bukan semuanya bodoh. Maka aku suka nak ingatkan di sini, kalau korang bercita-cita nak tonton video tersebut, maka korang boleh pergi ke sini. Sebab aku dah upload sendiri dalam blog ini. Bukan menerusi link youtube.

Kalau kami nak delete video tersebut di youtube, maka apa sebab kami upload di dalam blog kami?  Bukan kah ini wujud percanggahan? Yang delete video itu sebenarnya adalah kamu, bloggers umno. Yang upload video itu sebenarnya juga adalah kamu, orang umno. Video itu bukan berada di tangan kami. Ia di tangan kamu. Akaun yang upload video itu bukan account pembangkang. Tapi akaun pro umno. Jadi kalau acc itu hilang [dia terminatedkan] apa kena mengena dengan pembangkang pula? Jelas di sini ialah kamu semua cuba menyembunyikan jejak dan mengelirukan rakyat dengan permainan kamu.

Biar aku tulis sedikit kronologi isu neh, agar kita sama kita faham.

1. Video tersebut muncul waktu tengahari di BLOG PRO UMNO terlebih dahulu.

2. Pada waktu petang, ada INDIVIDU UPLOAD video tersebut menerusi YOUTUBE.

3. Individu itu BERADA DI THAILAND ketika upload video tersebut.

4. TV3 buat-buat TIDAK TAHU CERITA sehinggalah ke PERTENGAHAN siaran berita mereka. KONON nya nak buat-buat macam BARU TAHU padahal MEREKA dah lama TAHU.

5. TV3 PROMOTE semua BLOG PRO-UMNO yang ada VIDEO terbabit agar rakyat yang mencari video tersebut boleh tonton di sana. KENAPA TIDAK TV3 PROMOTE LINK YOUTUBE itu? Jawapan nya MUDAH. Link itu akan HILANG. [aku dah agak ketika tgk berita tv3 malam tadi]

6. Mereka yang upload, mereka yang delete. Tapi yang dapat nama buruk ialah pembangkang? Banyak cantek mereka punya tuduhan.

7. Suka di ingatkan bahawa anwar ibrahim bukanlah "pakatan rakyat". Kalaupun dia bersalah, kami tetap berada di posisi untuk hancurkan barisan nasional. Kami bukan benci barisan nasional kerana anwar benci bn, kami benci barisan nasional kerana barisan nasional adalah barisan yang kejam. Ada atau tiada anwar, kami tetap mara ke depan.

8. Dan anwar ibrahim telah dilantik oleh kami untuk mengetuai misi kami. Kami percaya dia tidak akan sebodoh itu untuk merosakkan harapan dan cita-cita kami. Dan jika kami mempunyai bukti teknikal bahawa video itu palsu dan individu di dalam itu bukan anwar ibrahim, kami akan beri HINT kepada KERAJAAN CUKUP-CUKUP kerana mempermainkan perasaan dan sentimen kami. Jangan cakap kami tak bagi TIKET

Jangan desak rakyat ke jalan macam neh. Jangan buat fitnah yang maha dasat. Jangan main2. Cara ini sudah cukup jijik dan kami tidak akan berdiam diri. Kesabaran kami sudah habis.

Pendirian aku menerusi isu video seks itu disini. Aku tidak mahu mengulas dari aspek teknikal sebab itu bukan kemahiran aku dan aku tidak mahu memandai-mandai atas isu yang aku tak pandai. Tapi satu perkara yang aku pasti, jika terbukti ia palsu, kerajaan dan umno akan terima akibatnya.

NOTA : Blogger umno di atas itu tahu DENGAN TEPAT WAKTU kehilangan video terbabit. Hairan. Adakah kerja dia check video itu setiap masa di youtube? Heh.

Kerjaya atau kesihatan yang anda pilih?
RM1 = Facebook and Digi?
Terbang tinggi dengan tambang murah dari AirAsia 

Ameno : Anwar ibrahim kena buat PC dengan segera. 


Share this

16 Responses to " Isu kehilangan video seks di youtube : Menjawab tuduhan blogger umno. "

  1. ISu ni semakin lama semakin makan jerat sendiri. sbb Khalis mintak ramai orang yang tengok, tapi ternyata, rami berani cakap mirip..bukan sah DSAI,, tapi mirip.. harap sangat selepas ini berjuang tanpa ada politik kotor..malula sikit kat generasi muda..

    hottest entry di blog khalis :
    Lambang Maharajalawak adalah lambang kebanggaan yahudi?

    BalasPadam
  2. mara terus mara5 April 2011 2:50 PTG

    aku sangat2 sokong point ketujuh!

    BalasPadam
  3. aku sokong point tujuh....mmg best...hancur BN!!!

    -aman-

    BalasPadam
  4. ye,sokong point no.7,
    sokong admin pasal anwar patut buat PC dgn segera..
    lepas tu,sokong ini-"Orang Ramai Boleh Tangkap Trio Dato T- Karpal Singh"..
    semakin melampau sangat diorang ni..

    BalasPadam
  5. ingat ALLAH = Beriman

    ingat UMNO = sex + fitnah + rasuah + judi + arak

    BalasPadam
  6. Aku suka penulisan Ameno ini berbanding penulisan blogger2 UMporNO..... Penulisan dan kupasan dari blog ini sangat lengkap dan mudah difahami. Akupun tidak tahu kenapa, mungkin kerana blog ini 'bersih'....

    Aku sokong dengan ayat di no.7 juga. Kita berjuang untuk tundukkan kerajaan BN yg telah memimpin negara ini terlalu lama tetapi rakyat tetap menjadi mangsa kerakusan mereka. Kita bukan berjuang kerana Anwar.... Aku akan terus bangkit menentang mereka sehingga kita semua hidup tenang dan aman damai dimalaysia ini.

    BalasPadam
  7. kesian kt parti pembangkang.. kena kaw kaw punya dgn tv3 dan RTM.. huhu..

    Baca entri terbaru firdauskasim.com :
    Cara cantikkan banner iklan disertakan dgn teks yang menarik

    BalasPadam
  8. Komfem UMNO kalah teruk di sarawak nanti kalau diorang berani main jujur dan tak gunakan rasuah..

    BalasPadam
  9. SEBAB ITU PUAK UMporNO TIDAK MAHU MAIN JUJUR DI SARAWAK....MMG KANTOI BESAQ LA KALO MAIN JUJUR, SAH KALAH TERUK.....

    EN. BAHAR

    BalasPadam
  10. Biasalah itu saudara Firdaus Kasim. Mahu menegakkan keadilan tidak semudah disangka. Media2 utama Malaysia semua dibawah Kerajaan BN.

    Cuma kesabaran, usaha juga doa dapatlah kita melawan kuasa besar ini. Yang penting kita bersatu.

    Saya cuma mahukan politik Malaysia ini aman kembali seperti dulu sebelum DS Anwar dipecat. Kini politik Malaysia semakin parah dengan isu2 lucah, saya tidak mahu Negara Malaysia ku tercinta ini hancur kerana politik2 kotor ini.

    BalasPadam
  11. seorang rakan saya berkata, "Saya ni memang jiwa Barisan, memang saya orang kuat BN. Tapi bila saya tengok video tu saya memang yakin bukan Anwar. Pada saya, ini satu taktik kotor, dan yang tak boleh diterima langsung walaupun oleh orang BN dan UMNO. Bukan ini cara nak menang. "

    BalasPadam
  12. JOm layan maharaja lawak di http://youtube.com/buttontvss . Release Tension sikit kot.. =)

    BalasPadam
  13. mara terus mara6 Mei 2011 10:19 PTG

    aku sangat2 sokong point ketujuh!

    BalasPadam
  14. aku sokong point tujuh....mmg best...hancur BN!!!

    -aman-

    BalasPadam
  15. sekarang dah kantoi permainan kotor diorg kn...
    sggup 3 ekor tu buat seks, rakam, sebar.... fitnah lg... nmpk x mcm mn diorg pndg soal dosa disini??

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...