Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 8 April 2011

[Dari sarawak] DAP mendapat sambutan hebat dari Kuching

Berita terkini, terima berita dari kawan.

Semalam, DAP Violet Yong mendapat sambutan kira-kira 7000 orang di kawasan 101 manakala sambutan BN hanya ada 100 ekor kutu sahaja.

Malam ini, di kawasan BDC, DAP (sorry, dunno which representative) mendapat sambutan kira-kira 3000 pada pukul 9.15 p.m. Wakil BN, Dr. Sim memberi RM200 kepada sesiapa yang kasihan terhadapnya untuk mendengar ceramahnya. Di samping itu, Dr. Sim memberi makanan percuma kepada sesiapa yang hadir.

--------------------------------------------------------------

Tuesday night, I myself went to listen a DAP public Forum "Where has all our money gone?" 2 of the DAP members who spoke for that night was Petaling Jaya utara's representative Tony Phua and Penang CM Lim Guan Eng. The room was PACKED and they had to open the wall to expand the room. Still, we were are packed like sardines! Some ppl stood at the back throughout the whole talk. I dare say the room has more than 500 people. Everyone was looking forward to see CM Lim Guan Eng speak. "Sarawak memang sangat kaya. Sarawak ada minyak, ada gas, ada bijih timah, ada emas, ada tanah... malangnya, sarawak juga ada BUAYA... buaya yang berkaki dua... jadi anda semua mesti memilih orang yang BERANI MENANGKAP BUAYA...crocodile hantar..."

--------------------------------------------------------------

Sebarang kesilapan amat dikesali.

Share this

2 Responses to " [Dari sarawak] DAP mendapat sambutan hebat dari Kuching "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...