Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 29 Januari 2011

Must read! Bukti Cikgu Mala fail subjek agama!

Saya dapat tahu bahawa cikgu mala sedang mendahului carta pilihan pengundi berbanding azahar. Oleh itu bagi memenangkan azahar saya sedia memikul tanggungjawab untuk menfitnah cikgu mala bertubi2 dalam entry ini. Heh

Sila tengok kat bawah ini ;

Salinan ini saya dapat dari papa gomo. Entah dari mana papa gomo dapat maklumat sulit ini saya tidak pasti. Akan tetapi saya dapat tahu bahawa muyiddin yasin ialah menteri pendidikan malaysia. Oleh itu saya minta lebih baik kita buat2 taktahu siapa dalang di balik kisah ini. Heh

Motif utama menyebarkan sijil ini adalah untuk mengutuk cikgu mala. Nak kutuk subjek english rasanya. Bagi gomo dan umno, jika hari ini kita tak pandai english, maka 1o tahun akan datang pun masih begitu juga. Pendek kata, walaupun cikgu mala masuk maktab dan telah menguasai bahasa english, mereka akan tetap buat2 tak nampak dan tiada pula niat nak menyebarkan sijil maktab perguruan tersebut untuk buat perbandingan yang adil. Jika adil saya percaya papa gomo juga tidak akan bodoh2 tutup [watermark] salinan sijil spm yang mana cikgu mala dapat 1 [cemerlang] subjeknya. Heh

Dan jika adil itu memainkan peranan, maka sijil ini tidak akan tersebar pun. Heh. Dan jika adil itu ada dalam jiwa mereka, maka sijil MC juga tidak akan tersebar. Walaupun suami cikgu mala patut apply cuti tanpa gaji [lebih baik utk tolong berkempen, akan tetapi diyakini tidak akan di luluskan akibat hasad dengki sesetengah pihak] berbanding MC untuk tolong isteri berkempen, tetapi suami cikgu mala tak berbuat demikian. Di sebabkan kami tiada modal untuk kutuk cikgu mala, maka kami bersepakat untuk mengutuk suami cikgu mala sambil2 mencari idea untuk menjahanamkan rumahtangga cikgu mala. Bloggers umno macam kami mmg begitu sikapnya. Heh

Kisah rumahtangga cikgu mala kena amek peduli juga. Kisah rumahtangga cikgu mala bukan kisah peribadi. Kisah rumahtangga cikgu mala adalah ibarat bergosip di kedai kopi. Papa gomo bilang cikgu mala pernah bercerai dan berkahwin jadi tak layak jadi wakil rakyat untuk dun tenang. Walaupun najib dan rosmah pernah menjadi duda dan janda tetapi itu bukan isu besar kerana najib dan rosmah ialah perdana menteri malaysia. Manakala puan normala ialah bakal wakil rakyat dun tenang.

Dan demi memenangkan calon bn, shahrizat juga sedia berbakti. Pengorbanan shahrizat haruslah dihargai. Semoga ahti shahrizat yang sesuci murni sanggup pakai tudung lengkap untuk pastikan bn menang kali ini akan terbukti. Heh
Sekian fitnah saya. Selamat enjoy dengan dunia fitnah. Heh

Ameno : bloggers umno neh nak tolong umno ke nak kodem umno? Siyes, aku rasa dorang neh SB pakatan kot. Sebab seme posting2 yg merendah2kan umno akhirnya. Heh.

Share this

18 Responses to " Must read! Bukti Cikgu Mala fail subjek agama! "

  1. camne shahrizat boleh putih melepak dalam masa yang singkat?

    BalasPadam
  2. Ttg sijil tu aku rase leh pertikaikan lagi sbb cuba lu tgk nama Cikgu Mala tu lurus je tapi sijil tu melengkung. Sepatutnya nama pun melengkung la mengikut kertas sijil

    BalasPadam
  3. ni bukan sijil spm betul...terang2 nampak...ubahsuai komputer

    BalasPadam
  4. takde isu... bodoh la umngok ni...

    takut aku tengok muka sharizat tu...

    BalasPadam
  5. apelh diorg ni x der keje pe..keje nk menambah dosa jer...

    BalasPadam
  6. Knp blur je, dah la tahun xleh nk tengok, penin2... Ala, kurang2 orang yang dia kutuk2 ni CIKGU... lagi best dari pengutuk tu...

    BalasPadam
  7. sama je lah...yg pegang k'jaan or yg pgang pmbangkang..dua2 pihak xde kerja lain..nak politik/kuasa ja lebih..bkn betul sgt org yg lam politik ni..buat la parti baru yg betul2 islam nye.. yg x bsepakat dgn parti yg tolak islam terang2an..tp,tetap jaga kpentingan semua kaum..

    BalasPadam
  8. KALAU CIKGU MALA MENANG MAU MUNTAH AKU

    BalasPadam
  9. bloggers pecacai Umno/apco/beEnd dah takdak modal nak serang calon PAS.. jadi sijil SPM sapa entah dah di edit bubuh nama cikgu Mala.. entah2 sijil SPM SiGomo bangang yg kerjanya hanya tau buat fitnah..
    patut la pun mcm tu resultnya..
    yg pelik nya tu, S.A.P tapi lulus 8 subjek..
    kalau dah bangang tu, tetap bangang. simpan la sikit bangang tu utk anak cucu masa akan datang.. jangan la tunjuk sangat bangang tu kat public..
    wargkahkahkahkahkah..

    BalasPadam
  10. kan mmg dlm sijil SPM tu ade tulis S.A.P...ni bukan sijil SPM terbuka...ni sijil seblum tu...yg penting nak tgk BAHAGIAN 1 tu menunjukkan dia dpt pangkat 1... bodoh betul org uMngok ni...bebal... gi la tgk sijil SPM sendri...

    BalasPadam
  11. kahakhakhakhakhakhakhakahkah ada komen di atas yg nak sijil ni dipertikaikan..

    sijil microsoft words pasal amah dakwa kena rogol.. takde nak bantah. sume percaya. yg ini kertas melengkung2 susah gila nak fabricate.. beriya2 cari smpai mati palsu ke tak.. wakhkakahkahkah..

    er btw point ni nak gtau makcik ni tak layak pon jadi cikgu. guna orang dalam dpt jadi cikgu. dah dpt, tak tau menghargai. lepas jawatan sebab berangan nak berpolitik. ada paham?

    tapi satu je aku tak setuju, tu peribadi lampau dia. lantaklah kan. mcm anwar dulu kahwin lari.. lantak pi la! (ni bukan perli, mmg aku pun tak selesa kisah silam makcik ni dibongkar habis2.. tp ok what ada bahan gosip skit.. barula artis wakakaka)

    BalasPadam
  12. huhuhu..... sendiri bikin edit, publish, pastu kate org lain yg wat keje tuh..... sendri mau ingat la...!!!!

    BalasPadam
  13. tu sijil papa gomol yg xskolahh...hahaha...

    BalasPadam
  14. huhuhu..... sendiri bikin edit, publish, pastu kate org lain yg wat keje tuh..... sendri mau ingat la...!!!!

    BalasPadam
  15. takde isu... bodoh la umngok ni...

    takut aku tengok muka sharizat tu...

    BalasPadam
  16. KALAU CIKGU MALA MENANG MAU MUNTAH AKU

    BalasPadam
  17. bloggers pecacai Umno/apco/beEnd dah takdak modal nak serang calon PAS.. jadi sijil SPM sapa entah dah di edit bubuh nama cikgu Mala.. entah2 sijil SPM SiGomo bangang yg kerjanya hanya tau buat fitnah..
    patut la pun mcm tu resultnya..
    yg pelik nya tu, S.A.P tapi lulus 8 subjek..
    kalau dah bangang tu, tetap bangang. simpan la sikit bangang tu utk anak cucu masa akan datang.. jangan la tunjuk sangat bangang tu kat public..
    wargkahkahkahkahkah..

    BalasPadam
  18. memang sah la bangang bin bengap org yg wt fitnah pase sijil nih..bkn ke S.A.P klau Bm dia gagal...tp tu Bm dia 3..aitt...sejak bila tuko lak nih??????????

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...