Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 9 Februari 2019

Kerajaan PAS Kelantan Masih Bebal? - PW Community.

SOSMED | Halaman anti scam terkenal PW Community mempersoalkan sikap kerajaan PAS Kelantan yang dianggapnya masih tidak serik ditipu.

Ia berikutan dakwaan pentadbir halaman itu dimana pimpinan kerajaan negeri dilihat bertemu dengan seorang individu yang katanya terpalit dengan imej 'scammer'.


Setakat ini tiada apa-apa kenyataan susulan dari kerajaan negeri dan pihak yang dinamakan dalam kenyataan itu bagi menjawab pendedahan PW Community di Facebook pada rabu lepas.

Berikut dibawah penulisan penuh oleh PW Community ;

KERAJAAN PAS KELANTAN MASIH BEBAL?

1. Cukup-cukuplah ditipu dengan scam Carbon Credit, tapi nampak macam Kerajaan PAS Kelantan masih tak serik.

2. Zazuri Zulkipli adalah antara kepala penyamun dalam Affiliate Junction dan bertanggung jawab kembangkan penipuan AJ di Kelantan.




3. Affiliate Marketing is genuine, nothing wrong, tapi masalah dengan Affiliate Junction ialah primary business merupakan head hunting.

4. Bila dah masuk perangkap AJ dengan membayar lesen AA sebanyak RM22 ribu, mangsa seterusnya ditekan untuk memburu lima mangsa lagi supaya perolehi pangkat QRAA.

5. Kalau masih nak kata head hunting dalam AJ tu halal, baik korang jadi atheists sebab nampak macam tak ada guna korang beragama. - 9 Februari 2019.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...