Selasa, 24 Februari 2015

Khalid Kena Ugut Kaw2 - Ada Kumpulan Mahu Letupkan Kereta Ketua Polis Negara - (Video Inside).


Panas. Gempak. Terkini. Sensasi lagi meletup. Ketua polis negara Khalid Abu Bakar kena ugut kau. Takut nak mampos. Kumpulan berkenaan ugut nak bakar kereta yang dinaiki oleh ketua polis negara. 

Saksikanlah video ugutan kat bawah neh hah.



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Kelakar siot.

Best gile. Ada geng yang berani troll KPN. Memang power kau.

KAH KAH KAH

Sampai sekarang. PDRM gagal memberkas atau kesan sekumpulan individu yang troll PDRM dalam episode pertama, baca : Bakar Mercun Di Bangunan Mahkamah. Sebaliknya. PDRM tahan 2 individu yang diyakini sama sekali takde kaitan dengan video troll episode pertama. 2 mahasiswa yang ditahan tersebut sebenarnya hanya sambung trolling dari video trolling tersebut. Dan sekarang, kalau korang ke sesiapa ke nak sahut troll dalam episode kedua neh baik ahti2 sikit. PDRM dah sentap. Pada bila2 masa dorang akan tahan sesiapa sahaja atas alasan siasatan. Tak memasal kita kena. So, ahti2. Cuma kan, aku perasan la sesuatu kelainan dalam video troll PDRM yang kedua neh. Ntah kenapa dorang cover suara. Macam ada sesuatu.. tapi apa ek. Adakah ini bermaksud jika suara individu itu tidak dicover maka...

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Klik sini jika video gagal load.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...