Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 17 Mei 2014

Gambar2 Najib Hadir Perkahwinan Anak Ahmad Said Disebarkan.

Nampaknya ia sengaja disebarkan. 

Lihat ;




Ia turut disebarkan oleh Berita Harian Online juga. Sebenarnya, apa2 yang PM buat sekalipun, akhbar akan sentiasa sebarkan aktiviti2 PM. Namun, untuk aktiviti menghadiri perkahwinan ini pula ia kelihatan sengaja diberikan slot istimewa. Cara ia disebarkan pun agak istimewa. Siap dapat liputan khas lagi.

Aku juga didatangi inbox oleh seseorang yang meminta aku sebarkan gambar2 PM hadiri majlis perkahwinan anak Ahmad Said. Dia kata perlu bagi memastikan laporan adil dibuat ke atas PM disebabkan laporan awal oleh TMI yang tersebar pagi tadinya tue. Laporan oleh TMI itu turut disebarkan oleh aku maka wajib bagi aku sebarkan pula gambar2 di atas.

Baikla.

Aku dah sebarkan pun.

Enjoy la tengok gambar2 PM kesayangan korang hadiri majlis perkahwinan anak Ahmad Said okay. Dan lagi satu, takde selfie dengan Mat Said ke kali neh? Kata raja selfie semalaysia?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Apa2 pun. Aku percaya Najib tidak mahu hubungan baiknya dengan Ahmad Said terjejas lagi nampaknya. Almaklumla. Musim lompat melompat neh bukan la sesuatu yang boleh kita jangkakan kadang kala. Silap sikit kang mula la ada yang merajuk sampai terkejut sehingga keluar parti. Naya oi.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...