Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 14 Mei 2014

Giliran Ahmad Said Pula Buat Pusingan U-turn - Disahkan Menteri.

Macam celake. Tak sampai 2 hari penuh pun. Orang2 UMNO memang suka buat uturn ke apa?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Baca ;



Kata MB baru Terengganu, Datuk Ahmad Razif ;

1. Ahmad Said dan juga Ghazali akan menarik semula surat perletakkan jawatan masing2 dalam UMNO dan menarik kembali surat keluar UMNO pada hari ini.

2. Ini bermaksud BN Terengganu menguasai kembali majoriti kerusi di Terengganu selepas ketiga-tiga adun yang isytihar keluar parti buat pusing uturn kurang dalam masa 48 jam.

Ini ke yang dok kata Najib takde ahti perut? Dah kutuk sana kutuk sini alih2 masuk UMNO balik? Apa kejadahnya semua itu? Buat lawak bangang untuk tutup isu pemilihan PKR yang baling2 kerusi tue ke?

Apa pun tahniah la. Sempat la juga aku bergelak-gelakan sepanjang minggu ini. Dalam pada dok berduka fikir masalah negara sampai sakit2 kepala dibuatnya sekali sekala layan lawak2 ahli politik pun best juga. Boleh buat penghilang tension.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH




Dan dengan ini aku isytiharkan Ahmad Said antara calon2 yang akan merebut trofi PERAJUK OF THE YEAR.. yang merajuk sebab kenduri kahwin anak, keluar umno, lepas habis merajuk, masuk balik UMNO dengan slumbernya.

KAH KAH KAH

Tahniah Ahmad Said oiii.. gelaran ini akan menjadi milik Ahmad Said sehinggala terbukti ada pesaing yang mampu menyaingi gelaran tersebut. 


KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...