Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 5 November 2013

Mangsa Fitnah Gantung 'Kaki' Ustaz Azizan Mahu Saman Bloggers UMNO.

Amirul Amin.

Itula nama yang telah disebut2 sebagai individu yang mengantung replica patung kaki dengan tujuan menyindir kaki Ustaz Azizan yang telah dipotong sebelum arwah meninggal dunia. Tujuan sindiran tersebut dilakukan adalah untuk kempen2 serangan saraf, konon nya. Untuk mencemarkan kredibliti UMNO di mata pengundi2 SG Limau. Konon. Ya, konon.

Gambar dan fb Amirul Amin telah disebarkan dari satu blog ke satu blog. Dari satu page ke satu page. Pro Barisan Nasional. Ketika mereka giat menyebarkan benda alah itu, mereka langsung tak dedahkan sumber, bukti, dalil macam mana mereka boleh tahu bahawa Amirul Amin adalah individu yang buat benda tue.

Cukup setakat dapat gambar + nama + id fb, then sebarkan sebarangan.

Yang tak boleh blah tue, siap ada yang sebarkan gambar2 dia dan link blog UMNO kat ruangan komen di page2 pro PR. Konon nya nak bagitau le, individu tersebut ialah dari PAS. Dan dah kena tangkap.

Yeke?

Cuba baca keterangan polis kat sini dulu ==>  http://amenoworld.blogspot.com/2013/11/pdrm-kantoikan-fitnah-bloggers-umno.html

Takde tangkapan pung. 

Habis tue macam mana depa boleh beria2 kata ada tangkapan dan siap sebarkan wajah apa seme lagi? Aha. Kat sini aku ada terfikirkan sesuatu.

Let say serangan saraf potong kaki tue sebenarnya benar2 memburukkan imej UMNO. Maka bagi menangkis persepsi buruk maka mereka pun beria2 la sebarkan satu cerita supaya cerita2 tersebut dapat di cover habis-habisan sebelum hari pengundian tiba. 

Ada kemungkinan tak?

Tak guna la ko tepis sana sini. Last2 kalah le juga.

Kah Kah Kah

Jawapan balas dari individu yang menjadi mangsa fitnah tak pasal2 ;


Yang aku pelik tue.

Depa sempat lagi kaitkan Amirul dengan isu anti UG. Anti kerajaan perpaduan. Pro syiah sebab mengkagumi Khalid Ismath dan sebagainya. Bukan setakat berani sebarkan satu fitnah bahkan berfitnah2 lagi.

Gile.

Bila aku tanya depa, depa boleh slumber gila dengan coolnya menjawab, ini kan kempen saraf. Memang la ini strategi dan taktik biasa yang digunakan dalam peperangan saraf. Lue kena belajar lagi AW..

Takpe tuan2 bloggers BN.. kalau begini la gayanya untuk terlibat dalam peperangan saraf.. tak sanggup aku nak belajar lebih2. Cukupla di tahap sindir2 sudah. Tak mahu nya ceq nak masuk sampai ke tahap fitnah. Sungguh2 neh..

Hehe...

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...