Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 3 November 2013

Dua Pakcik Kantoikan UMNO Dalam Isu Keluar PAS Masuk UMNO.

Satu insiden. Tapi ada dua kisah. Ini mesti kes gara2 nak menonjol sangatkan. Last2 memalukan diri sendiri balik.

ADOIYAIII UMNO.

Tak serik2.

Citer pertama.



Apa citer pakcik neh? Keluar tv. Menangis2 apa seme. Nak masuk UMNO punya pasal. Peluk2 Jamil Khir. Selidik punya selidik rupanya nama pakcik neh Sobri Wahab. Penduduk kawasan SG Limau mengesahkan dia orang UMNO. Tak pernah nampak pula dia sokong PAS. Mungkin dia sokong PAS sejam lepas tue INSAF dan masuk UMNO kot.

Sangka baik please. Masuk PAS sejam kira masuk PAS le juga tue kan kan kan?

Hehe.

Rujuk sini ==> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=246347988856384&set=a.238017229689460.1073741825.237993563025160&type=1&ref=nf

Kisah pakcik neh ada orang bagi via inbox. Dia bagi link. Korang boleh direct tanya pada sumber. Kalau pakcik UMNO di atas neh kita dapat jumpa dan interview pun bagus juga. Teringin aku nak tanya.

Pakcik, best ke pakcik jadi pelakon neh? Macam dapat upah aje. Jamil Khir terkena gak sekali ke apa pakcik? Kalau Jamil Khir tatau, tak pasal2 dengan dia2 sekali kena maki pakcik oiii.. tak fikir panjang ka apa?

KAH KAH KAH

Citer kedua plak ;



Pakcik neh clueless. Suruh pergi ke satu tempat untuk collect duit bantuan. Dia pun p la. P punya p last2 kena jadi pelakon bidan terjun. Taktau la macam mana citer lengkap dia. Kalau aku jadi pakcik tue tak la aku pegang borang apa seme. BERAMBOS je la dari lokasi kejadian. Yang beria2 nak ikut arahan pasai pa. Tapi mungkin juga la pakcik tue nak tengok rentak depa. Nak tengok macam mana depa mainkan isu tersebut. Lepas tue kantoikan. Tadaaa.. padan muka UMNO. 

Macam2 kemungkinan ada.

Kisah bagi bantuan tue ada masuk berita sinar harian beb.

Rujuk sini ==> http://www.sinarharian.com.my/politik/rm100-tak-cukup-beli-undi-ahli-pas-1.217208

Pun begitu aku berpendapat usah la dikecam dan dikeji mereka2 yang pergi amek bantuan dan apa seme tue.

Sapa nak bagi apa2, amek aje la. Undi adalah rahsia. Inila time korang akan nampak politician akan jadi lebih baik daripada malaikat. Suci yang amat2. Terpakai la untuk kesemua parti dan kebanyakkan situasi. Segilintir dari mereka aje yang benar2 ikhlas. Yang benar2 ikhlas neh tak semestinya berada dalam PR. Dalam BN pun ada. Yang bebas pun ada. Yang suka menipu diri neh satu golongan jek. Totok. Nasibla sapa2 yang totok, bab neh dia memang tak boleh terima. Samada BN jahat semua atau PR jahat semua. Itu memang mentaliti yang taksub. Maaf la. Pada sapa2 yang terasa na.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...