Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 3 Julai 2013

Ketua Pengarah Kesihatan Nafi Arahan Like Ada Kaitan Dengan nya.

Pekeliling tue betul. Tetapi arahan LIKE tidak datang dari dirinya. Ia datang dari pihak lain. Rujuk penjelasan kat bawah neh hah ;



Rujukan  :  https://www.facebook.com/KPKMalaysia/posts/622906291066596

Bagi aku secara peribadinya tiada salahnya jika kita arahkan sesiapa untuk LIKE page kita untuk memudahkan interaksi sesama kita. Ataupun memudahkan cara kita untuk berhubung lebih2 lagi antara pihak atasan dengan pihak pekerja..

Rujuk sini :  http://amenoworld.blogspot.com/2013/07/arahan-like-laman-facebook-ketua.html

Sapa yang keluarkan arahan pun pada aku bukan isu. Bukan buat benda salah pun. Tapi mungkin disebabkan risau dengan sesetengah tanggapan maka kenyataan balas di atas dibuat.

Apa pun pendirian aku sama jek seperti sebelumnya. Ia tiada masalah untuk kita seru sesiapa like page kita. Seru atau arah ke apa ke jika ia bertujuan untuk kebaikan apa masalahnya? Yang jadi masalah ialah bila ko di seru untuk like page tertentu dan ko di ban oleh page tersebut meskipun komen baik2 je kat page tersebut sebab hormat status menteri dan jawatan yang dia pegang. Kalau neh memang salah dan bermasalah. Sudah la suruh orang like, bila orang dah like sibuk nak ban pula pendapat2 yang tak ngam dengan dia. Baik tak payah suruh orang like. BUANG MASA je kot.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...