Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 24 April 2013

Gambar Mangsa Letupan BOM Di Ceramah BN TERSEBAR.

Woww

Kesian kat petugas keselamatan BN. Kena bom. Neh mesti la kerja2 orang sendiri. Aku neh main tuduh2 je oke. Bukti takde. Terus terang cakap neh. Pasal aku orang nya ikhlas dan jujur dalam meletakkan pendapat. So bila aku tuduh aku mengaku aku main tuduh2 jek.

KAH KAH KAH

Gambar sampah yang meletup kat bawah neh. Pehh. Kemain lagi media pro bn laporkan. 


Dan satu benda yang aku tertarik dalam laporan kat MD = Malaysia Digest bila dia tulis macam neh 

==>  Terdahulu, majlis yang dihadiri 3,000 orang itu menjadi kecoh apabila orang ramai bertempiaran lari selepas terkejut mendengar satu letupan kuat pada jarak kira-kira 10 meter dari bahagian belakang pentas ucapan.

3 ribu? Gambar ada? Yang dok tengok sampah sarap pada jam 10 - 11malam neh pun aku tak nampak macam ada 100 orang pun.

Kalau 3 ribu orang lari bertempiaran tue mesti ada yang dah tercedera kena tolak. Pernah tak pergi duduk kat tempat yang ramai crowd? Kalau pernah ko mesti tahu suasana dia macam mana. Kemon la, 3 ribu orang? Well aku tak heran pun kalau betul ada 3 ribu orang yang datang ke ceramah tue, tapi masalahnya aku tak nampak pun ada 3 ribu orang yang hadir ke ceramah tue selepas tengok visual dan gambar yang disebarkan oleh MD. Rujuk sini.

Pada pendapat aku kalau yang hadir tue cuma 300 orang je, ko tulis 300 je dah la. Tak payah la nak meleret tulis 3 ribu orang kan. Kalau ramai tulis ramai, kalau tak ramai tulis tak ramai sudah la. Kan lebih baik mengaku dari syok sendiri? Bukan nak mengejek2 tempat korang takde orang, tempat pr ada orang just nak bagitau benda2 gini nak menipu buat apa? Kemonla, kita orang reti berfikir dan menilai oke.

Logiknya.

Oleh kerana kempen2 bn seringkali keluar masuk tv, media, paper dan apa bagai = mendapat liputan meluas dan melampaui batas ko fikir orang akan sanggup pergi lagi ceramah2 korang? G mampusla. Benda tue aku boleh tengok kat depan tv je kot. Sambil tepuk tangan kalau ada mana2 politik bergadoh kang.

Berbeza dengan ceramah PR. Hanya di pentas ceramah je depa nak dapatkan info. Bagi yang takde internet or tak reti guna internet ataupun rasa tak puas dengan maklumat yang disebarkan dalam internet maka di pentas ceramah je la depa hadap untuk dapatkan maklumat. Ini kelebihan yang BN sendiri beri kepada PR. Kita raikan saja la. TQ BN. 

KAH KAH KAH 

Dan ini pula gambar petugas keselamatan bn yang tercedera. Gambar ini mendapat liputan meluas media massa pro bn gak la kan. Kesian. Yang kena parang tak pula disiarkan oleh mereka. Yang kena baling batu sampai berdarah2 kepala pun depa tak siarkan. Yang neh depa beria2 siarkan. Aku bukan nak gelakkan orang yang dah cedera oke. Tapi aku tatau la, mulut aku nak gelak juga. Ampunila dosa aku oke.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH KAH KAH 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...