Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 3 Disember 2012

Gambar Makcik UMNO menangis.

Sedih ke makcik? Rileks la.


Walaupun umno dan bn bakal berkubur makcik jangan bimbang. Saya akan paut tangan makcik dari turut terkubur sekali. Makcik jangan risau makcik takan tenggelam bersama2 umno dan bn. Hanya pemimpin2 bn je akan musnah. Ahli2 umno biasa macam makcik masih ada harapan untuk tukar pendirian walaupun selepas umno terkubur tanpa nesan.

Gambar di atas disebarkan oleh bloggers umno. Katanya gambar yang menunjukkan betapa terkesannya lagu anak kecil bermain api sehingga membuatkan perwakilan umno rasa sedih dan sayu hati.

Tapi aku tak sure la samada mereka menangis sebab lagu tue benar2 memberikan kesan or dorang sedar bahawa umno memang dah tak berguna dah di malaysia. Bila2 masa akan hilang kuasa dan majoriti rakyat sekarang walaupun tak hardcore pr tetapi jangan harap nak sokong bn. Boleh?

kah kah kah

Apa pun makcik, jangan nagis lama2 kat situ. Meh la masuk PR makcik. Kalau taknak masuk PR pun takpe. Keluar je la dari umno. Kat sana banyak benda buruk. Meh makcik meh, keluar dari tempat tue kita pi tempat yang lebih baik oke. Jommm..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...