Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 21 Oktober 2012

Banner Tak Nak Najib tue super impose la..

Ada orang sebarkan banner ;

Tak Nak Najib.

Dan ada yang ingat banner tue ori. Ia benar2 dibawa oleh penyokong2 kelantan ke stadium malam tadi. Sebenarnya itu sikap yang tidak bertanggungjawab walaupun apa juga alasan yang ko berikan untuk membenarkan diri ko. Individu yang buat dan sebarkan banner tersebut tak bertanggungjawab.

Kesan.

1. Jika ada yang beranggapan bahawa banner tue benar depa akan p sebarkan. Tahu tak apa rasa nya selepas kita sebarkan sesuatu perkara last2 kita dapat tahu ehh super impose ka? Sakit ahti siot. Aku dah kena banyak kali. 

Kadang2 dorang nya super impose tue tak nampak cam super impose.. lepas tue tak pasal2 kami seme yang taktau apa2 mendapat persepsi buruk seolah2 macam kami memang ya2 sebarkan gambar super impose padahal ada yang tatau. Majoriti tak suka super impose. Yang suka tue otak sakit dan bukan majoriti beb.

2. Jika ada yang bawa keluar dari dunia cyber ke dunia realiti lagi masak. Oii malam tadi ada banner taknak najib kat stadium ssa beb. Yeke? Penyokong pas le tue yang bawa. Suka2 jek nak politik sukan. Nampak sangat bodohnye. Betul. Penyokong pas memang bodoh. Seme benda dia nak bawa. Orang nak bersukan dia nak berpolitik pula. Kalau boleh team kelantan pun dia nak suruh pakai baju hijau dengan cop bulan agaknya.. wakaka.. 

Dah jadi fitnah ke atas penyokong2 kelantan n pas tak pasal2.

3. Atas pagar menilai. Owhh ini rupanya orang2 pr. Kemaruk politik. Fack arh dorang.

4. Menyamakan sikap diri sendiri kepada bloggers2 umno yang suka super impose.

5. Dah kalau penyokong pr = bloggers umno = apa beza?

Gurauan ka buat lawak ka apa ka takde masalah. Tapi note kat situ. Super impose. Mungkin ko rasa owhh orang akan detect dan perasan benda neh super impose. Jangan sesekali fikir begitu. Kemahiran, ilmu, bakat, even penglihatan kita berbeza2. Faham yang neh dan hentikan super impose. 

Tak buat super impose sekalipun, tak kurangnya penyokong2 yang takmo najib. Buat super impose sekalipun takan menambahkan bilangan ahli2 yang taknak najib. Bahkan ia hanya menjejaskan reputasi dan nama baik diri sendiri jek. Fikirkan. 

Gambar super impose ;


Gambar original yang banyak kali muncul di skrin tv aku ;

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...