Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 8 September 2012

Hot : Kenapa Pengawal Peribadi Anwar Ibrahim pegang PISTOL?

Wowwwwww


anwar ibrahim dalam jelajah ceramah dia naik bas...terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di jasin melaka...Bila bas melalui kumpulan ini tiba2 turun seorang lelaki melayu dari toyota camry..aku sebut no platnya..WUR 3662 dengan sepucuk pistol....sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas anwar...lelaki tu menggertak kumpulan ini supaya jangan menghalang bas yang anwar naik...korang bayangkan...pistoll tu pistol...siapa dia nak bunuh?????

kah kah kah

Padan arh muka korang. Kat atas neh posting dari blogger umno. Rujuk sini oke. Gambar pun datang dari dia. Aku pinjam. Jangan kedekut oke. Amek dulu baru minta izin.

kah kah kah

Ini aku panggil traumatik. Bukan penyokong umno tetapi anwar ibrahim dan orang2 yang mengawal anwar ibrahim. Oleh kerana ramai penyokong2 umno ingat dsai tue berlakon kena ugut larh, berlakon kena itu larh, kena ini larh, maka dorang takan tahu apa yang dsai alami. Ganguan2 dan ugutan2 boleh menyebabkan orang trauma tahu tak? Ini betul2 punya cakap neh der.

Aku bukan nak bekap dsai sangat. Tapi neh betul2 cakap punya. Kenapa seorang pengawal peribadi boleh bawa pistol? Penting sangat ke? Mestilah penting kalau asyik kena serang jek. 

Mula2 serangan yang ringan2. Lama2 nanti mungkin kena bom, kena tembak, macam mana? Ko nak tanggung? Dia perlu melindungi dsai by any means beb. Dah namanya pengawal peribadi kan.

Alah apesal dsai tue takut mati?

Kemon, ko pun takut mati. Aku pun takut. Kita seme takut mati. Ini fakta bhai. Jangan temberang cakap tak takut mati la weh. Ini bukan romeo dan juliet. Itupun citer fantasi. Wakaka..

Apa pun aku bersangka baik bahawa gambar di atas neh gambar ori. Kalau gambar tersebut super impose mohon marah pada orang yang betul. Apasal marah aku pula? Jangan larh baghal sangat. Then, menerusi twitter tadi si jiwa paradox ada cakap yang pengawal peribadi dsai mohon tarik balik report polis berhubung isu acu pistol. 

Tah betul tah tidak. Lue fikirlah sendiri.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...