Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 30 Ogos 2012

Menjelang janji demokrasi - Trak FRU dikesan.

Woww..

Dapat laporan dari member facebook. Aku fikir sesiapa yang berada di jalan sekitar dataran merdeka or tempat yang berhampiran jalan menuju ke dataran merdeka maybe dah perasan dengan kehadiran trak fru. 

Gambar neh di ambil ketika berada di kajang. Lihatlah gambar yang member facebook aku sempat captured ;



Sumber : sini

Kat depan dan kat belakang. Apa pun mohon kekawan baca dan fahamkan mesej oleh ajk janji demokrasi mengenai perhimpunan yang bakal berlangsung malam ini ;

Salam Demokrasi,

Kami dari pihak seketariat #janji demokrasi ingin memaklumkan kepada semua penyokong/peserta bahawa Pn. Maria Chin Abdullah baru saja menerima notis dari pihak polis. Antara kandungan surat ini a

dalah:

a)Gagal memberi pemberitahuan di bawah Sek 9(1),Akta Perhimpunan Aman,2012 ( Akta 736) kepada Ketua Polis Daerah Dang Wangi.
b)Gagal memperoleh persetujuan daripada pemunya perhimpunana iaitu Dataran Merdeka di bawah Sek 11 Akta Perhimpunan Aman,2012 (Akta 736)
c)Akan menggugat persiapan yang dibuat untuk menyambut Hari Kemerdekaan pada 31 Ogos 2012.

Justeru,sekali lagi kami ingin memperingati rakan2 sekalian untuk TIDAK:

1) membawa sebarang banner/playcard
2) jangan melakukan sebarang provokasi
3) ikut arahan daripada Penganjur
4) jangan berada berhampiran dengan kawasan 'siaraya RTM' ( kabel & PA System )
5) jangan bawa sebarang alat pembesar suara.

Sekian,terima kasih.
Gabungan Janji

Tolong ek patuhi larangan yang dikeluarkan oleh ajk bersih. Kali neh jangan kita bagi mereka ruang dan peluang untuk lakukan apa2 or jangan layan provokasi mereka.. ingatlah seperkara.. biar mereka buat kita tapi jangan kita balas balik dengan melawan sebaliknya kita  hanya perlu merakam jek.. mereka dapat pukul kita sekejap tetapi kita dapat pukul mereka berkali2 dengan bukti rakaman .. so jadilah manusia yang cerdik akal bukan cerdik fizikal.


ELAKKAN TERLIBAT DENGAN SEBARANG BENTUK PROVOKASI. NO PROVOKASI.. HANYA RAKAM SAHAJA.. SEBAB MENTERI KITA PALING TAKUT DENGAN RAKAMAN.. PASTIKAN MASING2 JUGA BAWA KALKULATOR SEBAB NAK BAGI AHMAD MASLAN DAN RAIS YATIM PINJAM.. MEREKA PERLU BELAJAR MATEMATIK SEMULA..

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...