Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 31 Ogos 2012

HOT : POSLAJU paparkan logo kemerdekaan ciptaan pakatan rakyat.

Aku dah check. Aku yakin ia adalah website rasmi pos laju. Aku dapat info neh dari rakan twitter. Lepas dia bagi input aku terus check untuk pastikan hal tersebut dan nampaknya ia memang benar.

Mula2 aku pergi 

1. http://www.pos.com.my/pos/homepage.aspx

2. Lepas tue aku click pos laju

3. Then dia buka browser baru

4.  http://www.poslaju.com.my/

5. Korang akan nampak perkara kat bawah neh ;


Nampak apa yang aku nampak? Nampak tak itu logo siapa? 

kah kah kah

Aku syak kakitangan pos laju dah pening. Seme gara2 rais yatim. Nak sangat banyak2 logo sampai orang pun dah confused mana satu logo kemerdekaan tahun neh. PR tak salah. PR buat logo alternatif sebab logo sedia ada sangat buruk. 

Kalau kerajaan sudi, aku percaya logo tersebut boleh dijadikan logo rasmi buat malaysia bagi meraikan kemerdekaan tahun ke 55. Aku tak fikir PR akan menolak jika ada permintaan dari kerajaan. Tapi kerajaan ego. Mereka tak sudi. Idea dari PR tetap merupakan satu idea. Yang bagus apa salahnya kita amek. Yang buruk, tinggal. 

Selamat hari kemerdekaan ek pos laju. Hari neh korang selangkah ke arah perubahan. Lain kali jangan selangkah2 sebaliknya berjalan lah banyak2 langkah. Kami perlukan pos laju, tnb, pnb, telekom dan seme glc untuk bersama2 mengubah malaysia ke arah yang lebih baik. Anda kecil jika berseorangan tetapi jika kita berpadu, bn akan mampu diundurkan. VOTE PR, ubah sekarang demi masa depan anak cucu cicit kita. 

UPDATED ;

Terkini, logo kemerdekaan tersebut telah pun dialihkan dari laman rasmi Pos Laju Malaysia. Cuak kot..

kah kah kah


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...