Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 6 Julai 2011

Milosuam kena tahan dengan polis.

Neh spesis orang takde kerja. Agong dah bagi kebenaran pun dorang havoc sana sini tangkap orang lagi. Mana ada buat kesalahan dengan menjual baju bersih sebab Agong dah bagi keizinan untuk berhimpun. Dorang neh bengap tak sudah. 

Semalam kat ****, aku ada nampak milo ***. Tapi pelik gak napa dia tak update blog atas topic yang dibincangkan semalam. Aku dah sms tanya dia macam mana. Tapi belum ada reply. Entah2 polis simpan semua telefon2 dorang. So camne lah nak contact kan?

Dan dekat kota bharu dah ada seorang kena dakwa atas penjualan tshirt kuning. Bagi aku neh bukti polis semakin cuak. Mana pernah dalam sejarah jual tshirt kuning kena tangkap, tahan, dan dakwa? Bangang dowh.. menakut2kan orang awam.

Baca bawah ; 


Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Fariz Musa, Ketua AMK Subang, Juzaharim dan blogger Milo Suam ditahan polis kira-kira jam 2.30 pagi tadi dan dibawa ke Balai Polis USJ 8, di sini.
Harakahdaily difahamkan, mereka ditahan kerana pihak polis menjumpai beberapa helai baju Bersih di dalam kereta semasa ditahan di Jalan Gleenmarie.
Kira-kira 100 orang termasuk ahli Parlimen dan Adun Pakatan Rakyat telah ditangkap polis sejak minggu lalu kerana memakai baju Bersih atau berwarna kuning.
Mereka yang membawa atau menjual baju T Bersih juga ditangkap.

Updated : Sampai sekarang mereka belum dibebaskan.

Ameno : itu tanda orang takut.

Share this

0 Comment to " Milosuam kena tahan dengan polis. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...