Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 4 Julai 2011

Promosi web percuma 3 dalam satu untuk menteri bodoh piang.

Hehehe. Betul tue kawan2. Aku sedang amek sedikit kesempatan kat sini. Tapi aku rasa kawan2 tak marah kot. Sebab apa? Sebab kekawan faham. Biasalah kekawan i kan takde special tajaan dari mana-mana menteri [baca : ismail sabri]. So i have to learn how to survive lah kan. Boleh kan?

kah kah kah

Kisah nya mudah sahaja. Tadi aku ada buka web churp2. Dan apa yang aku tertarik ahti nak tulis pasal neh bila mana salah satu kempen iklan terbaru yang aku kena promote ialah ;


Aplikasi neh ialah open source macam menteri bodoh piang punya website. Tapi yang paling penting aku nampak kat kempen neh ialah dia tulis FREE. Betul ka free? Takan free kot? Takde guna rm1.5juta ka? Mustahil. Neh kalau ismail sabri tahu dia mesti marah bhai. 

Aku neh sebenarnya buta bab2 website neh. Siyes. Lemah. Tapi tadi aku rajin godek promosi neh. Aku nampak dia tulis kat situ yang kita hanya perlu install benda neh then install lagi. Lepas tue dah siap proses editing leh publish terus guna. Kira nya proses dia mudah. Budak yang bebal website cam aku pun leh buat bhai.

Dulu aku tak berapa nak faham macam mana kesakitan orang yang buat website dan tiba2 dia tahu ada menteri bodoh piang buang duit rm1.5juta untuk buat web guna open source. Walaupun aku marah dengan tindakan ismail sabri tetapi aku masih belum sampai kepada point 'marah' yang tepat. Tetapi selepas aku godek2 benda alah neh.. tiba2 aku rasa kan ini ialah satu kebullshitan yang nyata. 

Ismail sabri tak hanya anggap kita bodoh bhai. Dia anggap kita bukan manusia pun. Taraf kita bukan kat bawah kaki dia beb. Taraf kita dalam kaki dia. Nampak tak sejauh mana dia merendah2kan akal kita. Ini ku katakan babbeyy.. terima kasih wartawan mazidul akmal sidek yang baca belog neh dan nasihat saya dari jarak jauh sampai saya malu2 dah nak tulis fack. Heh 

Ameno : Korang ada check harga ayam ka hari neh kat portal tue?

Share this

0 Comment to " Promosi web percuma 3 dalam satu untuk menteri bodoh piang. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...