Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 2 Jun 2011

Memorandum perkasa dan pemuda umno kepada utusan.

Benda neh lawak. Aku sendiri dah gelak pecah perut untuk beberapa siri. Lebih lawak dari maharaja lawak. Siyes.

Kah kah kah..

Tengok bawah pepehal dulu ;




Yang pertama ialah memo umno kepada utusan. Antara ayat lawak pecah perut dalam memo terbabit ialah ;

1. Pemuda umno sentiasa tegar dan teguh di barisan paling hadapan selaku benteng mendepani sebarang ancaman dan ugutan ke atas utusan malaysia.

WOW.. habislah ko CSL [chua soi lek : baca MCA].. kah kah kah habis lah.. komponen2 bn dah bergaduh neh..

2. kami tidak akan membiarkan khazanah agung utusan malaysia...

kah kah kah..

khazanah agung??? kah kah kah.. lawak apa neh bhai? kah kah kah..

3. Pemuda umno menyeru kesemua ahli pemuda umno khususnya. Seluruh ahli umno dan melayu am nya, dan rakyat malaysia secara jamaknya menyokong akhbar utusan malaysia dengan membeli dan melanggan akhbar ini.

kah kah kah..

Last2 sekali suruh kita beli surat khabar neh pulak.. kah kah kah woittt betul ke utusan dah rugi? kah kah kah.. takmo arh beli.. biarkan utusan terus rugi.. padan muka.. kah kah kah

Yang kedua tue pula lawak pecah perut perkasa.. siap ada syair sekali bhai.. kah kah kah adoiiii... dorang neh memang betul lah.. betul2 boleh jadi pelawak.. kah kah kah.. ;

1. berkhidmat bersama utusan malaysia sama lah seperti berkhidmat untuk orang melayu dan islam..

Kah kah kah

Yeke perkasa? Apsal aku taktahu pun? kah kah kah

2. Perkasa berjanji tidak akan seinci pun berganjak untuk bersama utusan malaysia dan selagi wujudnya pertubuhan bernama perkasa di negara ini.

kah kah kah

Elok sangat lah tue.. memang korang sepadan pun.. kah kah kah tapi apa dah jadi dengan suara perkasa? kah kah kah.. dah lupus ke? soweiii saja tanya.. kah kah kah

3. Utusan malaysia ialah pakaian dan sajian harian orang melayu yang tidak akan basi atau lusuh.

kah kah kah

takmo arhh aku pakai utusan dan makan utusan.. kah kah kah memang lah paper tak boleh basi... tapi paper boleh di bakar maaa.. kah kah kah dorang sekarang main bakar2 utusan whooorr.. kah kah kah

Syair penuh perkasa kepada utusan ;

Untuk mu utusan malaysia,

Andainya malaysiakini hadiahkan potret berbingkai berlian, <-- mimpi perkasa

Biarpun the malaysia insider dan the star menjanjikan cerita syurga, <-- best pe masuk syurga hehehe

Walaupun akhbar cina bersujud menghulur emas dan intan, <-- woitt bila nak sujud kat aku pula?

Namun hanya utusan malaysia sahaja yang perkasa percaya. <-- patutlah pun..

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Pepandai lah korang hadam sendiri.. kah kah kah

free flash drive
Kalau korang minat nak dapatkan benda kat atas neh percuma.. upload gambar cute korang. Contest tamat 6 june neh so kena cepatlah.. masuk sini baca detail keyh.

Ameno : legaaa dapat update blog guna komputer sendiri.. hehheh

Share this

0 Comment to " Memorandum perkasa dan pemuda umno kepada utusan. "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...