Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 2 Jun 2011

Hot : Pakistan turunkan harga petrol.

Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah

Apa citer neh bhai? Nak suruh kita orang pindah ke pakistan plak ke? Sebelum neh suruh kami berhijrah ke indonesia kan?

Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Baca bawah ;


Arhh sudah media arus perdana mesti tak siar cerita neh kan? Wehhh aku rasa malaysia kena tipu dengan dunia lah kot.. kesian pemimpin kita.. minyak global mana lah yang naik tue kan.. sapa lah yang sabotaj malaysia bagi berita palsu minyak dunia naik.. sian pemimpin kita kena kencing sampaikan buat keputusan untuk naikkan harga petrol..

kah kah kah

Lagi lanjut korang klik sini. 

Ameno : sakit perut tengok umno tercekik..

Share this

0 Comment to " Hot : Pakistan turunkan harga petrol. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...