Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 8 Mei 2011

Panas : JMM cabar dsai kata eskay pembohong!!!!


JMM neh agaknya duduk kat tempat yang tiada bekalan elektrik kot. Tak pun dia duduk kat tempat yang tiada tv. Aku rasa dah berulang2 kali dsai cakap ini semua fitnah ke atas dirinya. Kalau dah namanya fitnah automatik lah dia cakap eskay tue penipu aka pembohong. Perlu ke dsai cakap dan sebut kan betul2 perkataan pembohong dan penipu untuk membuatkan org umno dan jmm percayakan dsai?Aku rasa dia sebut atau tak sebut bukan isu pun kat sini.

Tapi sejak akhir2 neh aku perasaan yang jmm neh banyak buat kenyataan demi kenyataan dalam isu politik. Pekata korang tukar je nama korang daripada jaringan melayu malaysia kepada jaringan bodek umno lagi tepat aku rasa. Daripada ketua nya sampai ke wanita yang bernama farahana seme nya buat kenyataan politik yang berat sebelah dan bias. Kalau ngo tue buatlah cara ngo betul2. Bukan nya hanya hentam pembangkang ke 24 jam. Cuba bawa isu2 melayu pasal nama ngo tue ada kaitan dengan org melayu. Ke orang melayu di malaysia neh memang suka layan cerita ;

1. seks ?
2. porno ?
3. fitnah ?
4. sumpah ?
5. liwat ?

Takde isu nak balon dsai.. ini macam punya isu pun utusan letak dalam paper dia. Sah isu goblok! Pasal tak tahan sangat aku terpaksa scan untuk buktikan kepada korang yang mana utusan dan umno memang kerja dorang memburuk2kan imej dsai 24 jam non-stop!

Haitt.. sampai ke mampos minda melayu tak cerdik. Balik2 isu yang sama je diputarkan. Dah habis jmm mengamuk kang perkasa pula mengamok dah habis perkasa kang umno plak mengamuk dah habis mengamuk kang jmm cabar bersumpah peh tue perkasa peh tue umno peh tue isu cabar cakap eskay pembohong peh tue perkasa peh tue umno peh tue omega peh tue dna peh tue kristian peh tue... itu ini.. bila masanya dorang fikir isu rakyat hah? Asyik main politik je. Politik politik juga tapi buatlah kerja juga. Ini tidak kerajaan taler pembangkang, pembangkang self-defense, then repeat balik benda2 yang sama. Rakyat tersepit tengah2 tengok dorang saling bertelagah. Benda neh hanya akan terhenti kalau umno dan bn terima hakikat yang dorang dah kalah di lima negeri. Masalah menjadi2 sebab bn taknak terima kekalahan mereka. Bodoh tak sudah!

Ameno : Aku cabar jmm masuk umno terus!

Share this

0 Comment to " Panas : JMM cabar dsai kata eskay pembohong!!!! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...