Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 24 April 2011

Entry segera : Page kutuk cina babi di facebook pula!

Kalau hari tue ada page yang kutuk orang melayu di sini dan sini.. Kini muncul pula page yang kutuk orang cina. Tujuan mereka buat page tue sampai sekarang aku tak faham. Dan aku memang malas nak faham. Apa yang aku tahu page neh hanya akan memupuk semangat kebencian sesama kita. Lihat bawah ;


Arhh sudah. Ko nak bawa semangat kebencian ko kepada orang cina dihadapan public pula. Tapi yang heran tue dia dok kaitkan dengan page bawah neh ;


Untuk rekod page kbsb = kami benci saiful bukhari takde kena mengena dengan orang yang create page di atas neh. Apa aim dia dok heret jenama kbsb aku pun taktahu tapi aku takan lepaskan dia kerana membabitkan aku dan seluruh admins kbsb tak pasal2.

Aku takut orang ingat aku yang create page tue. Aku cuma benci perlakuan fitnah saiful dan bukan saiful apatah lagi orang cina. Mangkok pecah manalah yang buat page bodoh neh. Woitt jom kita kasi report ramai2. 

Untuk report klik sini

Cari pendapatan online perlu tahu caranya. Baca sini.

Ameno : Aku rasa neh antara entry ekpress aku neh.. heheheh

Share this

4 Responses to " Entry segera : Page kutuk cina babi di facebook pula! "

  1. ala, lebih kurang la tu. sesiapa yg buat page Anti ke, benci ke, semuanye sama spesies. Otak kat lutut, tau nak kutuk@aib@racist@menambah kebencian saudara seislam je....

    BalasPadam
  2. Page macam tu semakin di layan semakin "melompat" admin page tu , klik report saja. Page hina Islam pun semakin banyak sekarang ni.

    Berdakwah tapi jadi ahli Neraka?


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa


    FARISZ@AZ.Com


    .

    BalasPadam
  3. Page macam tu semakin di layan semakin "melompat" admin page tu , klik report saja. Page hina Islam pun semakin banyak sekarang ni.

    Berdakwah tapi jadi ahli Neraka?


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa


    FARISZ@AZ.Com


    .

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...