Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 29 April 2011

Hot : [video inside] Sumpah laknat eskay lewat, masjid jadi medan tempur! [updated]

Updated :  Sumpah laknat eskay terhadap dsai yang dijadualkan berlangsung hari ini dibatalkan.  Eskay jadi bersumpah baca sini


Kat sini aku nak dengan korang tiga video orang-orang islam yang bergaduh kat dalam masjid;




Sebab2 kelewatan tue aku percaya disebabkan kekecohan yang berlaku di dalam masjid. Punca kepada kekecohan tue aku tak pasti tapi apa yang aku pasti umat islam di malaysia berada di tahap yang kronik apabila ;


1. Fitnah berleluasa.


2. Di sebelah pihak yang mempertahankan fitnah taknak dengar rintihan dan penjelasan dari pihak yang dipihak.


3. Di sebelah pihak yang difitnah sudah tidak mampu bersabar lagi dan merasakan bahawa harapan dorang nak mengubah malaysia kini pudar. Sebab itu mereka bertindak emosi.


4. Di pihak rakyat pula dah muak, jelak, bosan, menyampah dan tunggu masa nak meletup kalau drama-drama politik ini berterusan. Bagi mereka, pihak politik seharusnya menumpukan perhatian terhadap masalah rakyat. Inilah yang dsai lakukan sehingga difitnah sebegini hebat sebagai balasan. 


Bagi aku sendiri setelah melihat video di atas aku merasa geram dan rasa nak tampo sekor2 yang bergaduh dalam masjid tadi tue. Tapi nak menyalahkan pihak pembangkang pun tak adil sebab mereka dah takde jalan lain untuk clearkan nama manakala di pihak penyokong kerajaan pula mereka dibayar untuk berbuat demikian. Kadangkala ada juga tersemat kebencian di ahti mereka terhadap PR, itu adalah disebabkan mereka tak mampu nak menilai masa satu baik dan mana satu jahat akibat dimomokkan berita palsu.


Antara gambar-gambar sekitar perkarangan masjid tadi ;
















Ameno : politik kotor dan fitnah harus dihentikan segera.
Ini blackberry free, takpayah bersumpah untuk memiliki ia!

Share this

7 Responses to " Hot : [video inside] Sumpah laknat eskay lewat, masjid jadi medan tempur! [updated] "

  1. Bagus juga batal sebab sumpah tersebut bukan cara Islam. Sepatutnya penuduh selesaikan penuduhan dan pendakwaan dulu.

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

    Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah

    BalasPadam
  2. Sumpah melayu? Memang patut dibatalkan. Wujudkan RCI untuk kes ini. Dulu beria sangat UMporNO/BN suh diwujudkan RCI, then sekarang diam pulak lepas DS Anwar setuju diwujudkan. Macam lalang UMporNO/BN ini.

    BalasPadam
  3. insaflah sebelum laknat menimpa bumi malaysia29 April 2011 4:13 PTG

    disebabkan oleh penyebar video lucah, masjid menjadi medan pergaduhan sesama umat islam... malunya aku sebagai umat islam melihat saudara seagama bergaduh didalam rumah Allah... tempat suci... rumah ibadat... hanya angkara siberuk sekor tu...

    inikah yg dinamakan negara MALAYSIA yg agama rasminya agama ISLAM...

    BalasPadam
  4. menggeleter tubuh ini melihat video tersebut~
    amat rasa terhina apabila rumah Allah dijadikn tempat bergaduh sesama 'Islam'..
    saya menyeru semua org yg melihat video tersebut utk menunaikn solat sunat hajat agar kebenaran terbukti.
    puas lah hati DATUK T???? membuatkn org sesama ISLAM bergaduh di dlm masjid? melaga-lagakn umat ISLAM... PUAS HATI DIA?????!!!
    dah la mngaibkn org..

    Ia disebut menabur fitnah atau 'namimah' iaitu mceritakan keburukan org dikhalayak ramai dgn tujuan menimbulkn kebencian & permusuhan terhadapnya~~ maka teringat sy pd "ADAPUN ORG YG BERPENYAKIT DLM HATI MEREKA, MAKA SUDAH ITU MENMBHKN KEKOTORAN YG SEDIA ADA PD MEREKA; DAN MEREKA MATI, SEDANG MEREKA BERKEADAAN KAFIR". (AT-tAUBAH:125)

    BalasPadam
  5. sesungguhnya, disebabkan inilah Allah menetapkan dosa menfitnah lg besar dosanye dr mmbunuh..boleh memecahkan belahkan umat Islam..moge Allah membuka pintu kebenaran.sedih tgok ape yg jd kat malaysia skarang ni :(

    BalasPadam
  6. Bagus juga batal sebab sumpah tersebut bukan cara Islam. Sepatutnya penuduh selesaikan penuduhan dan pendakwaan dulu.

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

    Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...