Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 11 Mac 2011

Isu liwat : Saiful jumpa rosmah dulu baru najib.

WOW.. biar betik bhai.. 

baca bawah neh dulu ;

KUALA LUMPUR 11 MAC : Isteri Perdana Menteri Rosmah Mansor menemui pengadu Saiful Bukhari Azlan terlebih dahulu sebelum Saiful bertemu dengan Datuk Seri Najib Razak Jun 2008, pegawai penyiasat kes fitnah liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim mengaku di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini.

Timbalan Penguasa Jude Pereira berkata beliau merakamkan kenyataan daripada Rosmah tetapi tidak mengambil keterangan daripada Najib.

WOW.. ini benar-benar WOW.. dan memang sangat WOW.. 

Berita di atas neh dipetik dari sumber tvselangor. Tetapi apa yang memusykilkan aku ialah kenapa utusan tak siar perkara di atas dalam berita mereka? Pelik tak? Tengok bawah neh ;



Pegawai tue beri keterangan dalam mahkamah. Samada dia sebut nama rosmah ke najib ke ataupun sesiapa sahaja, tak salahkan kalau pemberita dari utusan memasukkan perkara tersebut dalam laporan kes perjalanan liwat neh. Barulah orang boleh buat perbandingan kan?

Bukan aku tuduh [sangka ada] rosmah dan najib ada kaitan dalam kes neh pula. Jangan salah faham. Cuma kalau rosmah dan najib tak bersalah, maka tak perlulah utusan sembunyikan perkara tersebut. Lagipun apa yang pegawai tue cakap dah jadi perbicaraan dalam mahkamah. Bukan dia tuduh bahawa rosmah dan najib adalah master di balik kes liwat II terhadap anwar pun. Dia cuma mengesahkan bahawa rosmah pernah jumpa saiful terlebih dahulu sebelum najib jumpa saiful.

So apa kes pula utusan nak cuak sampai sembunyikan 'cebisan kecil' kes neh dari pengetahuan awam pula? Berita neh kena telus. Barulah senang nak buat penilaian baik buruk. Ini tidak, asal ada nama najib dan rosmah terkait je mula lah dipadamkan dari lipatan kes tersebut. Ble mereka sendiri buat macam neh, lama kelamaan orang yang tidak tahu apa-apa ble dapat tahu automatik akan memikirkan adakah rosmah dan najib terliba dalam kes liwat ini? Kalau tidak terlibat maka usah takutlah. Apa nama? Berani kerana benar?Bak kata cybertroopers umno DSAI lari ke kedutaan turki sebab salah.. kalau nama najib dan rosmah terpadam dalam catatan kes liwat II neh pula sebab apa pula? Heh. 


Ameno : Main padam-padam pula dia.. ha ha ha

Share this

4 Responses to " Isu liwat : Saiful jumpa rosmah dulu baru najib. "

  1. mmg depa pon master mind!(xnk tuduh,tp firasat)hehehe

    BalasPadam
  2. Kapal selam dokleh menyelam ~
    hahaha

    BalasPadam
  3. Biasalah. kita tunggu je. Bak kata org tua2, "Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga". Tapi depa kt atas tu semua dah standby je dok luaq negara if apa2 terjadi pas PRU......

    BalasPadam
  4. dunia yg sebe canggih ni xyah padam2 da...

    kite bako je~~ haha

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...