Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 17 Februari 2011

Churp-churp petronas neh apa?

Aku tak faham satu je. Apa motif benda alah neh? Aku nak promote pun taktahu nak promote apa sebab aku tak tahu benda alah neh benda apa.. 

Korang tahu ke? Tengok bawah ;


Puas aku cuba sental kepala hotak aku dengan sabun + varnish + clorox + fab + macam2 lagi lah tapi tak berhasil memahamkan apa yang sepatutnya aku faham menerusi iklan petronas neh. 

Dia nak suruh kita amek iktibar bahawa ikatan kekeluargaan itu penting ke ataupun nak suruh kita edarkan kad ucapan selamat tahun baru cina tue? 

Aku terai gak belek-belek gambar tue.. last-last aku give up. Yang aku tahu, aku klik like dan aku blah. Heh


Ameno : Aku tak faham geometrik lah. Matematik aku failed! Failed wa cakap lue!

Share this

0 Comment to " Churp-churp petronas neh apa? "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...