Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 29 Mac 2011

Hot! Parpukari dah bertaubat dan pergi haji!

Ini ada satu cerita. Aku nak share cerita special neh ngan pembaca-pembaca amenoworld yang terbukti baik-baik belaka melainkan amenoworld je yang jahat sangat-sangat.

Tengok bawah ye ;




Lepas tue tengok bawah plak ;





Lepas tue kan, aku nak korang baca perbualan bawah neh ;

wartawan : betul ke gambar tuan yang tersebar di internet tue?

tuan besar : saya minum arak ke dalam gambar tue? ada nampak saya minum? ada nampak saya minum ke dalam gambar tue?

Cerita best dah habis.

Sumbangan gambar : Topeng perak unmasked

Nota tambahan : Parpu kari memiliki wajah melayu 100% pure. Heh. Mana ada rupa india ke keling ke apa ke.. patutlah parpu suka ejek kaum india.. heh. 

Ameno : Manusia yang dah bertaubat kita jangan kacau. Kita cuma kacau mereka yang berlagak alim tetapi sebenarnya tak alim. Heh.

Isnin, 28 Mac 2011

Hot! Rosmah Mansur pakai tudung.

Perghhhhhhh.. rosmah pakai tudung bhaiii.... perghhhhh aku cuma mimpi je beb..

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah..

lepaklah.. kita gurau2 tambah mesra kan? Acececehh.. takan marah kot?

Berikut di bawah ialah gambar datin rosmah bersama isteri pegawai brunei. Sila tengok dan teliti baik2.

Perasan tak ada seseorang yang menyerupai wanita cina yang tak pakai tudung tapi masih berpakaian sopan yang paling hujung sekali bahagian kanan?

Yang tak pakai tudung pun sebab dia bukan islam [dipercayai]. Di brunei ada menteri/pegawai cina juga. Tapi tengok macam mana mereka boleh hidup harmoni. Mudah. Orang islam berperangai macam orang islam, maka org bkn islam akan respect mereka secara automatik.

Dan rosmah mansur ialah satu2 wanita islam yang memang slumber habis tak pakai tudung. Tak pernah menyesalnya brunei, bila tak masuk malaysia. Yang menyesal ialah aku, kerana pemimpin malaysia suka maksiat. Itupun untuk duit. Cis.. memalukan.

Ameno : Brunei maju, aman dan sempurna walaupun mereka takde kasino, takde arak dan takde disko. Heh.

Hot! Fasha artis paling seksi di malaysia!



Paper metro semalam telah membuat satu kajian [baca pengakuan metro di atas] berkenaan artis paling seksi di malaysia. Senarai artis seksi telah ditetapkan oleh harian metro sendiri.


Berdasarkan kepada cara harian metro membuat pemilihan, jelas harian metro memilih mereka kerana kesemua artis di atas memang terbukti mendedahkan aurat mereka secara berani.


Harian metro tidak memilih mereka atas sebab-sebab yang lain. Harian metro tidak memandang mata fasha sandha sebagai seksi, ataupun hidung rozita che wan sebagai seksi. Tidak. Sebaliknya kerana mereka tayang aurat. Buka dada. Banyak benda tersembul keluar. Benda tersebut WAJIB di tutup. Bukan nya WAJIB dibuka buat tayangan umum. Heh.


Aku tak faham tujuan harian metro buat benda alah neh. Orang kalau buat kajian mesti nak mencapai sebab tertentu. Tetapi apa yang harian metro neh nak capai, aku taktahu. Berdasarkan kepada cara wartawan harian metro neh menulis mengenai topic di atas, mereka takde pun nak serap unsur2 dakwah. Mereka malahan bangga bila kajian mereka mendapat sambutan yang hangat.


Katakanlah aku wartawan dan aku buat kajian di atas. Hasil keputusan kajian tersebut aku serahkan kepada artis untuk mereka komen, kemudian hasil komen tersebut aku beri kepada mana-mana pakar motivasi agama untuk komen balik. Kemudian aku siarkan ke dalam paper, dan tengoklah reaksi artis2 neh, kalau mereka tak malu, tak terjun bangunan, ataupun tak tutup muka selama lapanbelas bulan, memang sah, sahlah artis tersebut dan malaikat ilham sudah tidak bersahabat akrab lagi. Heh.


Tetapi harian metro seperti mengalakkan mereka untuk bertambah seksi seksa lagi. Komen artis dan peminat mereka pula sangat tidak matang. Cuba kalau harian metro buat kajian macam neh ;


1. artis paling rajin berdakwah
2. artis paling sempurna tutup aurat
3. artis paling layak jadi contoh masyarakat
4. artis paling bijak bergaya tanpa tayang aurat
5. artis paling pandai mengaji
6. artis paling cerdik bergaul tanpa perlu pergi disko
7. artis paling sopan dalam penampilan tanpa warnakan rambut


dan blablabla.. sebagainya. Cuba buat. Kami nak tgk siapakah pemenang. Adakah dari 1 - 7 jawapan nya ialah wardina saffiyah? Ataupun hafiz hamidon? Ataupun mungkin irma hasmie? inteam? rabbani? raihan? akil hayy? waheeda? silap2 maher zain pun termasuk skali ye tak?


Dan akibatnya, artis2 yg tak menang ataupun tidak tersenarai akan rasa malu yang amat. Ya ampun.. teruknya persepsi wartawan dan peminat terhadap aku. Sedikit sebanyak ini akan membuatkan mereka rasa terhina dan tersisih. Ini tidak, buat undian mencari siapakah paling seksi nampaknya tidak memberi apa2 kesan sebaliknya mengalakkan mereka dan membuatkan mereka sedar yang mereka sebenarnya ada followers dan diminati kerana keseksian.

Ada orang fikir, alah sekadar seksi, biasalah dalam industri hiburan tanahair. Bagi mereka maksiat dan hiburan satu entiti. Siapa cakap industri hiburan ialah industri maksiat? Sendiri yg memaksiatkan hiburan. Sendiri yg salah. Jangan pandai2 kata hiburan itu maksiat. Sendiri yg cari peluang buat maksiat melalui hiburan. Bukan tak boleh buat industri hiburan menjadi industri dakwah.


Cuma mereka [majoriti pemaksiat] dalam industri hiburan je takmo. Bagi mereka pengukur industri hiburan malaysia haruslah berasaskan hollywood ataupun bollywood. Tak pernah ada akal nak menjadi ikutan orang. Hanya ada akal untuk mengikut orang. Melayu or me-LAYU? Phetatic. Heh.


Kajian di atas bukan tak boleh buat. Buatlah. Tapi kena cipta tujuan juga. Bukan buat untuk mengalakan artis seksi. Tapi harian metro buat untuk membuatkan artis merasa seronok ble mereka di iktirafkan seksi. Boleh pula artis rasa bangga bila di iktirafkan seksi. Namun, rozita che wan nampaknya tak bangga ble di iktirafkan seksi. Mungkin atas faktor usia, maka jawapan rozita lebih matang.


Jawapan tak matang fasha neh memang spero. Otak dia memang totally out. Jenis manusia tak boleh pakai. Jenis artis yang tak boleh di puja. Melainkan dia insaf dan ubah diri macam wardina dan irma hasmie.


Kalau dia jadi macam tue, kemuliaan sendiri akan terbang kat dia sebab orang2 islam di malaysia neh sangat cool. Kita tak kesah pun sejarah lampau mereka. Kita hanya pedulikan perkara terbaru mereka. Dan jika mereka baik, baiklah pandangan kita. Dan jika mereka seteruk fasha, maka teruklah bahasa maki kita kepada mereka. Nasiblah. Sapa suruh seksi berani mati? Heh.


Baca kenyataan si fasha kat bawah neh ;




Seksi anugerah semulajadi? Bangang kah dia? Seksi ialah sendiri pandai2 nak buka aurat. Bukan anugerah semulajadi. Sebaliknya anugerah nafsu. Lue ikut nafsu. Dan dia siap cakap seksi itu tak boleh dinilai secara serong dan negatif. Adoiii rosak betullah minah neh.


Woii fasha sandha,


kalau lue tutup aurat, dan orang masih panggil lue seksi lagi, aku boleh faham jika ketika itu seksi dikatakan anugerah semulajadi. Mungkin tang mata ke, tang bibir ke, apa2 lah yang berkaitan.


Tapi masalahnya ko tayang aurat. Tang mana satu aku nak pandang positif wahai pompuan bongek [fasha, jika ko dah bertaubat kelak, mohon ko maafkan aku] ? Aku tak mampu. Aku cuba juga semalam. Tapi hasilnya aku tergelak sorang2. Then aku ditegur oleh seseorang.


orang menegur : Apahal neh? tiba2 gelak je macam org tak betul. apa yg paper tue tulis?


aku : takde apa, lawak sangat. fasha sandha soh org jgn pandang negatif atas imej seksi yg dia bawa


orang menegur : kalau tak pandang negatif, nak pandang apa? pandang t**** dia ke? pompuan bodoh mcm tue jangan bacalah citer2 dia. buat dapat dosa je. tgk gambar dia pun dah dapat dosa. lagi baca citer dia buat apa? tue pasal anak2 muda zaman sekarang terikut2 buka sana buka sini. pasal ada sifu macam dia. mengalakkan lagi org buat maksiat.


aku : hahahhaha... saja je aku baca.


orang menegur : yelah. saja2 je ko dapat dosa nanti.


Hampeh. Aku kena ceramah. Setepek kat dahi aku. Neh dia belum tahu aku mengumpat fasha dalam blog. Kalau dia tahu, mesti kena ceramah punya. Confirm!


Beginilah akibatnya kalau kita berkawan ataupun bersedara dengan orang alim. Kita nak buat jahat pun rasa takut.  Bukan takut kat Allah swt je. Kat manusia sekali. Takut kena mengata dan takut kena marah.

Tapi si fasha neh dah hilang rasa takut. Rasa malu usah cakaplah. Dah lama pupus gamaknya. Takut pada Allah swt langsung tak wujud. Takut pada tohmahan manusia pun dah lenyap. Kalau kita maki dia, dia cakap dia dapat pahala. kah kah kah.. pompuan bodoh.


Dia fikir buat maksiat tue dapat pahala ke? Dia tak fikir perlakuan maksiat dia akan mendatangkan maki. Bukan dia takde buat apa2 kita terus maki. Tak. Pasal dia terang2 buat maksiat, kita maki lah sebab pemimpin kita pun tak peduli nak hukum dia. Dia dapat saham neraka, pemimpin pun dapat saham neraka.Takde yang terlepas. Dari bersubahat sampai bersahabat seme kena heret sekali. Heh.


Dan kepada peminat2 fasha bongek. Korang berhentilah minat artis bangang macam neh. Aku sebenarnya taktahu kenapa korang minat dia. Tetapi kalau minat dia semata2 kerana tubuh badan dia yang seksi tue aku cadang rentikanlah. Cuba bayangkan tubuh badan fasha tue ialah ular. Cepat. Bayangkan. Masih minat lagi tak? Itulah dia ular yang akan datang membelit kat kubur kita nanti.


Ular belit aku pasal aku mengumpat fasha. Ular belit korang pasal korang puja fasha. Mungkin ular aku kecil. Pasal sehebat2 aku mengata fasha pun, aku mengata atas perbuatan jahat dia. Daripada korang sehebat2 korang memuji fasha, korang memuja kemaksiatan dia. So apa citer?


Ameno : Main ular kena patuk whorr..

Ahad, 27 Mac 2011

Cara-cara nak bunuh anwar ibrahim.


Aku ikhlas nak share benda neh dengan orang yang ada niat untuk melenyapkan anwar ibrahim dari industri pempolitikan di malaysia. Berikut ada beberapa cara yang korang boleh fikirkan untuk memastikan anwar ibrahim hancur dan hilang terus daripada arena politik malaysia.

1. Dedahkan kandungan rakaman video seks yang membabitkan anwar ibrahim.

Sekarang orang tengah kecoh isu skandal video lucah anwar ibrahim. Ini isu yang sangat baik. Polis dah ada vcd yang dimaksudkan. Namun masih ramai rakyat malaysia tak mempercayai skandal zina yang membabitkan anwar ibrahim. Ini berlaku kerana sebelum ini kerajaan telah terbukti banyak kali memfitnah anwar ibrahim melalui kes liwat yang jelas bangang. 

Kes liwat I memang mengarut. Kes liwat II juga begitu. Apatah lagi pelakon yang di liwat kelihatan happy. Itu belum masuk apabila pelakon yang diliwat sempat berjumpa najib, rosmah dan ezam selepas dipercayai liwat. Itu belum masuk bukti pelakon liwat yang memuji dsai dalam blog dua hari sebelum diliwat [Untuk rekod, pelakon liwat cakap dia kena liwat sebanyak 9 kali dan kejadian liwat 28 jun ialah hari terakhir dia diliwat]. Itu pun belum masuk ketidaklogikkan pelakon liwat sanggup pakai seluar yang dihadiahkan oleh individu yang dia tuduh sebagai peliwat. Itupun belum masuk spender lembab yang diambil dari rumah bekas tunang pelakon yang diliwat. 

Pendek kata semakin lama mengarut skrip liwat neh. Dan semakin banyak pekung yang terbuka semakin terserlah kebangangan kerajaan apabila beria-ria mempertahankan kes liwat II tetapi mengabaikan kes rogol, kes bunuh, kes rompak dan pelbagai lagi kes jenayah yang lebih besar. Dan kebangangan kerajaan lebih terserlah apabila sanggup membela saiful yang diliwat namun masih happy, tetapi mengabaikan pula pelbagai penderitaan mangsa jenayah yang lain. Ada yang dibakar, ada yang dibunuh dengan zalim selepas dirogol, ada yang dibunuh dengan kejam tanpa sebab, ada yang hilang, ada yang didera dan macam-macam lagi jenayah. 

Tetapi dimanakah polis untuk mereka? Dan dimanakah badan kehakiman especially gani patail untuk membela mereka dan memastikan penjenayah yang melakukan perbuatan tersebut dihukum? Di mana? Adakah seluruh otak mereka tertumpu kepada kes liwat II? Heh.

Memandangkan kes liwat II sudah memasuki zaman "kerajaan cakap apapun kena booo" maka eloklah polis mendedahkan rakaman video seks yang membabitkan dsai. Isu nya simple. Kalau ahli parlimen boleh tengok, maka apa sebab rakyat tak boleh tengok? Kalau ahli parlimen disuruh tengok untuk memastikan perkara itu benar atau tidak, maka apa sebab rakyat tidak boleh menilai perkara tersebut pula? Kalau ahli parlimen pada hari ini menafikan itu adalah dsai, maka sampai bilakah penafian mereka akan bertahan? Bagaimana pula kalau 2,3 tahun akan datang tiba2 mereka tukar fikiran dan mengatakan pembuat zina dalam vcd tersebut adalah dsai pula?

Maka di sini saksi mata memainkan peranan yang penting. Kerajaan perlu mendedahkan kandungan video seks terbabit. Sebarang alasan tidak akan diterima. Selagi mereka menyorok kandungan rakaman tersebut selagi itu nama mereka akan terus busuk dan dikecam hebat oleh rakyat. Ini terjadi kerana bukan sekali dua mereka bermain fitnah. Bukan perkara baru mereka menfitnah dsai. Ianya satu fakta, sebab itu bila mereka mendedahkan bahawa dsai terlibat dalam skandal zina, manusia bodoh mana yang akan mempercayai kata-kata mereka?

Nah.. pendedahan skandal zina yang membabitkan dsai tidak menjatuhkan dsai. Sebaliknya menjatuhkan maruah kerajaan. Adakah kerajaan rela menerima makian rakyat? Kalau perkara [rakaman seks] itu benar, maka sila tayangkan kepada umum. Kerajaan dan polis nak takut apa? Umum berhak memilih dan menentukan pemimpin mereka. Kami mahu bukti. Aku tak percayakan polis. Aku tak percayakan badan kehakiman di malaysia. Ahli parlimen pun aku tak percaya. Aku hanya percayakan saksi mata aku. Untuk itu aku kena tonton sendiri.

Lagipun kerajaan tak berhak menghakimi moral anwar ibrahim. Ini kerana bila bercakap soal moral umno terpaksa memikirkan pelbagai moraliti umno yang buruk pula. Antaranya isu rahim tamby chik rogol budak bawah umur, video seks chua soi lek, badan kehakiman yang corrupted, campurtangan kerajaan dalam siasatan polis, rekod altantuya yang hilang dari  imigresen, penyelewengan pkfz, keruntuhan pelbagai bangunan termasuk stadium, makmal sekolah, bumbung parlimen dan keretakkan mrr2.
 
Itu belum masuk lagi kes adun yang bunuh diri ataupun ditemui mati dalam bilik hotel. Jangan dilupakan isu menteri umno yg terkait dengan skandal rogol amah ataupun gay. Kesemua di atas ada kaitan dengan moral. Samada rasuah, tidak amanah, menipu, berzina ataupun gayying semua cukup.

Oleh yang demikian,  hanya rakyat je yang berhak menilai video lucah dan anwar ibrahim. Umno dan kerajaan, jangan masuk campur. Heh.

2. Dedahkan 18 klip lucah yang membabitkan anwar ibrahim.

Ummi hafilda dalam satu kenyataan memberitahu bahawa dia tahu ada seseorang yang menyimpan 18 bukti klip lucah anwar ibrahim. Baca sini. Fuhh. Banyak tue bhai. 18 kliplucah. Bukan satu, bukan dua tapi ada lapan belas klip lucah. Ini hebat!

Ke mana ummi menghilang selama ini aku tak tahu. Mungkin juga anwar ibrahim kurung dia di sesuatu tempat. Tetapi aku tak peduli. Yang aku tertarik ialah 18 klip lucah. Lantaklah kalau korang nak kata aku gila video seks. Aku sikit pun tak heran. Yang aku heran bila ummi nak dedahkan klip seks terbabit. Mendedahkan klip seks terbabit akan menyebabkan dsai jatuh bertangga-tangga. Bukan satu tangga. Tapi bertangga-tangga. Bukan senang nak cipta konspirasi. Tapi kalau pemimpin sendiri yang mendedahkan kelemahan diri, mereka akan jatuh sendiri. Tak perlu bantuan konspirasi pun. Heh.

So disini kelebihan berpihak kepada umno + kerajaan. Ummi tahu siapa yang simpan benda tue. Apa yang perlu ummi buat ialah pergi minta salinan tersebut. Kalau individu terbabit enggan berkerjasama, maka biar polis yang rampas semua klip lucah terbabit. Polis, untuk menjatuhkan dsai, mereka memang cekap. Kita tak perlu ajar. Heh.

Selepas itu dedahkan klip lucah terbabit kepada umum. Tanpa perlu umno bersusah payah memecahkan kepala hotak menjatuhkan dsai, kerana ini jalan yang paling mudah untuk dsai undur diri.
3. Kurung anwar ibrahim dalam rumah / penjara.

Jika kerajaan tiada bukti bahawa dsai terlibat dalam skandal liwat dan zina [seperti di atas] memanglah sukar untuk kerajaan menyakinkan rakyat bahawa perkara di atas adalah benar. Sepertimana yang aku cakapkan tadi, rakyat bodoh mana yang akan mempercayai kerajaan tanpa bukti? Akhirnya kerajaan juga yang akan dikecam dan diherdik bertubi-tubi oleh rakyat marhaen.

Oleh itu, adalah lebih baik jika kerajaan bersikap gentlemen dan berani. Hentikan segala konspirasi dan tunjukkan aje sikap sebenar. Rakyat akan mengutuk pendirian kerajaan yang sangat plastik, tetapi mungkin akan ada rakyat yang hormat pada kerajaan yang melakukan tindakan secara terang-terangan.

Untuk itu, lebih baik tangkap dsai dan kenakan perintah berkurung dalam rumah. Pastikan dia tiada akses internet. Untuk lebih kejam, larang dia bertanding dengan mengubal ataupun mencipta undang2 yg merepek yang menyebelahi kerajaan. Kerajaan memang pakar dalam merepek melalui undang2. Perkara neh tak perlu di ajar lagi. Tengok sahaja akta ISA sebagai salah satu contoh. Kalau nak lagi boleh baca perjalanan kes aminulrashid. Ada pernah kerajaan bersalah? Tak pernah bhai. Sebab tue walaupun diherdik kerajaan tetap slumber tahan kartun zunar. Mereka tak pernah kesah apatah lagi peduli.

So kalau menahan anwar ibrahim atas sebab-sebab merepek sekalipun, not a big deal for them even for us [rakyat]. Kalau ada rakyat yang memberontak, gunakan sahaja polis dan fru untuk menghentam rakyat. Aku yakin ini kepakaran mereka. Malahan di iktirafkan diluar negara. Check dengan pdrm sendiri kalau tak percaya. Malaysia memiliki polis yang terbaik kerana bijak menanggani para pendemo. Heh.

Mengantung dsai masuk parlimen selama 6 bulan [kini tinggal lagi beberapa bulan je] belum cukup.Enam bulan bukan tempoh yang lama. Ianya sekejap. Pejam celik, pejam celik tahu-tahu je dah enam bulan. So takan lepas enam bulan kerajaan perlu perah otak untuk cipta konspirasi lain pula? Takan nak cipta konspirasi anwar ibrahim merogol maknyah? Mampos orang percaya. Buat bahan kena gelak je bhai. Konspirasi liwat I dan II dan zina I pun orang dah kutuk kerajaan macam-macam. Heh.

4. Bunuh anwar ibrahim.

Upah pembunuh upahan dan bunuh anwar ibrahim. Cari waktu yang sesuai untuk membunuh anwar ibrahim. Culik anwar ibrahim sebelum bunuh tak relevan. Takut nanti tertinggal bukti-bukti yang tidak sepatutnya. Perlu di ingat, bukan semua polis ialah pro kejahatan. Ada di antara mereka yang berkhidmat kerana Allah swt. Jika berkebetulan kes siasatan ini diterajui oleh polis yang amanah maka sang bakal pembunuh dsai akan bermasalah besar.

Oleh itu lakukan tindakan pembunuhan on the spot. Samada tembak sampai mati ataupun bom hingga hancur. Pilih dua. Mereka yang ada cita-cita untuk melupuskan anwar ibrahim memang berkelayakan untuk akses kepada dua medium ini. Apabila dsai mati kelak, mereka tak perlu pecah otak untuk cipta konspirasi.

Apa perlu mereka buat ialah buat-buat simpati dan cari jalan untuk tutup kes dengan cepat. Jangan risau, kematian ahli politik di malaysia bukan perkara baru. Belum terbukti lagi yang rakyat akan bangkit menentang. Kalau nak tahu, sila bunuh terlebih dahulu. Heh.

Ameno : Anwar ibrahim adalah alat bagi rakyat, bukan rakyat alat bagi anwar ibrahim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...