Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 9 Januari 2020

Video Sah Tulen & Tak Didakwa Kerana Kabur, Azmin Ali Bersyukur Terselamat Dari Fitnah.

KENYATAAN MEDIA

Saya telah membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Peguam Negara Tan Sri Tommy Thomas mengenai video fitnah terhadap saya.

Seperti yang saya telah tegaskan secara tuntas sejak dari awal, video fitnah ini hanyalah satu komplot jahat untuk memusnahkan kerjaya politik saya. Meskipun mereka yang berniat jahat boleh merancang dan bersekongkol, saya tidak sama sekali ragu bahawa keadilan akan menyerlah.



Justeru itu, saya bersyukur kepada Allah SWT atas kemenangan kebenaran ke atas kejahatan dan saya berdoa agar tidak ada sesiapa lagi yang akan menjadi mangsa kepada kedurjanaan politik seperti ini.

Saya ingin merakamkan ucapan terima kasih yang setulusnya kepada isteri dan anak-anak saya kerana kepercayaan dan dukungan mereka yang tidak berbelah bahagi dan berterusan kepada saya. Dari dalam lubuk hati saya juga mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan dan rakyat atas sokongan yang teguh dan padu.

Akhir sekali, mari kita menghentikan politik fitnah, serangan peribadi dan caci-maki. Sebaliknya, mari kita jayakan wacana yang membina dan idea bernas tentang Kemakmuran Bersama, kesejahteraan rakyat dan pembinaan negara.

DATO’ SERI MOHAMED AZMIN ALI
9 Januari 2020

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...