Jumaat, 27 Mei 2016

Suruh Tepuk Tangan Bergurau Je Kata MB Terengganu - Beria Orang Buat Latihan Kau Kata Bergurau Pula, Waklu!

KEPALA BANA KAU BERGURAU.

Minta gambar sebagai bukti.
Minta rakaman video sebagai kesahihan wujudnya aktiviti.
Siap ada arahan agar latihan dilakukan selama 5 minit.
Lepas dah kantoi alih-alih kau kata bergurau?

KEPALA HOTAK KAU BERJAMBUL LA!

Aku perati je pembohongan embi kau orang neh.

Baca sat ye;


1. Bukan budaya. Kata Ahmad Razif. Kalau ia bukan budaya = amalan kebiasaan makanya dah terbiasalah guru2 neh bertepuk tangan ketika Ahmad Razif menghadiri satu2 majlis ye? Bila orang dari bertepuk tangan kepada tidak bertepuk tangan, faham ke maknanya embi? Ke nak aku cakap direct baru kau faham?

KAH KAH KAH

2. Guru2 yang hadir kebanyakkannya belum pernah sambut hari guru? Teruja pergi = apa kaitannya dengan tidak bertepuk tangan? Apesal aku tengok macam tak relate je hujah kau neh? Berbalik kepada kebanyakkannya belom pernah sambut hari guru = sebab tu tak bertepuk tangan = adakah guru2 tu guru2 baru? Dan adakah dengan menghadiri majlis sambutan hari guru je kita akan tahu bagaimana nak bertepuk tangan? Lantak p la pernah hadir ke tak pernah ke kalau orang nak tepuk dia tepuk juga. Tak gitu ke embi?

KAH KAH KAH

3. Ini paling tak boleh blah. At least bagi la response. Samada aktiviti latihan itu akan diteruskan ke atau tidak. Ini diam-diam je taknak respon. Kenapa? Dalam ahti ada dendam ke?

KAH KAH KAH

Korang geguru Terengganu sila berjaga2 sikit. Silap2 ada yang kena transfer sebab leak info. Silap2 ada dendam kesumat sedang dirancang bagi menderitakan hidup korang. Dorang neh bukan nak peduli pun kesusahan rakyat. Tahu nak puaskan nafsu depa je. Hal tak tepuk tangan pun sampai 'terkial-kial' nak mengadu bagai. Pirahhhhhhhhhhhh. Ingat orang nak tambah hormat? Level benci makin upgrade lagi la ada.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...