Isnin, 23 Mei 2016

Mahathir Pun Ada Sign Perjanjian Dengan USA..

Selalu aku nampak ini.

Anwar pro yahudi. Anwar talibarut Amerika. Anwar nak jual negara pada barat. Anwar liberalis yang nak menjahanamkan negara. Anwar agent yahudi. Anwar ada agenda peribadi. Anwar bawa misi yang direncana oleh barat ke atas negara kita. Anwar itu Anwar ini Anwar blablabla..

Kesan-kesan ataupun impak dari tindakan tersebut telah menghasilkan satu doktrinisasi ke atas rata-rata rakyat Malaysia.

Pertama. Rakyat beranggapan Anwar talibarut barat, yahudi untuk memusnahkan kemerdekaan negara. Anwar mahu bawa Malaysia tunduk pada kekuasaan barat. Anwar mahu membawa satu bentuk penjajahan baru ke atas negara kita.

Yang kedua. Mahathir Mohammed wira negara. Mahathir tidak pernah tunduk pada barat dan Amerika. Mahathir melawan Amerika dengan lantang dan berani. Mahathir seorang negarawan ulung lagi terbilang. Jangan harap Mahathir nak sign apa-apa perjanjian dengan Amerika.

Oke. Apa yang kau mahu fikir adalah hak kau sepenuhnya. Janji kau tak endorse pemikiran kau ke atas orang lain secara paksaan dan ugutan sudahla.

Tetapi, eh nanti dulu. 

Apa kata engkorang baca sini kejap ;


Rata-rata rakyat malaysia menganggap Dr Mahathir merupakan seorang pemimpin nasionalis yang konon mempertahankan maruah negara dan sering mengutuk kuasa luar terutamanya Amerika Syarikat.

Dalam diam-diam, Mahathir telah menandatangani perjanjian keselamatan rahsia dengan US pada tahun 1984 yang pada masa itu juga menjawat jawatan menteri pertahanan . Perkara ini diterbitkan dalam satu jurnal oleh Ishak Mastura* pada muka surat 9.

Kini anda mahu orang macam ni nak "selamatkan malaysia"?

(Anda boleh muat turun jurnal penuh di sinihttp://www.jsia.edu.in/JJIA/PDF/Ishak%20Mastura.pdf )

Terjemahan :

"Ramai yang terkejut apabila mereka mengetahui bahawa bekas Malaysia Perdana Menteri Mahathir Mohamad, walaupun dengan gembar-gembur nasionalismenya , menandatangani perjanjian keselamatan rahsia dengan Amerika Syarikat pada tahun 1984 yang memberikan Amerika akses ke sekolah latihan peperangan hutan di Johor dan membenarkan mereka untuk menubuhkan kemudahan membaiki kapal kecil di Lumut dan kemudahan di Kuala Lumpur untuk membaiki pesawat pengangkut C-130 Hercules. Sejak perjanjian awal itu, perjanjian akses dengan Amerika Syarikat telah diperluaskan dan diteruskan oleh kerajaan Malaysia kemudiannya"

*Ishak Mastura is currently the Chairman and Managing Head of the Regional Board of Investments of the Autonomous Region in Muslim Mindanao (RBOI-ARMM), Philippines, where he was principally responsible for registering with the RBOI-ARMM, the single biggest investment to date in the ARMM, the P1.5 billion telecommunications investment of EA Trilink, Inc. He was previously the Deputy Executive Secretary of the Autonomous Regional Government. 

He was also the longest serving Regional Secretary of the Department of Trade and Industry of the Autonomous Region in Muslim Mindanao from January 2002 to September
2008. He has written numerous articles on the Moro or Mindanao Conflict and his work has been published in journals, books and prestigious publications of various think tanks here and abroad. His best known work on the Moro or Mindanao Conflict was published in the book, Voices from Moro Land, Perspectives from Stakeholders and Observers on the Conflict in the Southern Philippines

Rujukan.

Dan, ya ya ya, Anwar memang nak jual negara ke Amerika tu. Anwar je. Anwar je..

KAHKAHKAH!

Baca ini juga ==> http://www.malaysia-today.net/how-mahathir-turned-millionaire-vincent-tan-into-a-billionaire/

Baca la supaya kau semua tidak lupa wajah sebenar Mahathir. Almaklumla, sejak akhir-akhir neh ramai sangat dah menjadi lupa siapa itu Mahathir sebab terikut sangat dengan tindak tanduk pembangang negara..

KAH KAH KAH!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...