Isnin, 11 April 2016

Ayuh, Kita Halau Setan (Zakir Naik) Ni Keluar Dari Negara - Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang..


Versi dimelayukan. Tatau siapa yang melayukan. Aku malas nak tulis so copy paste cedok dari efbi je. Siapa punya kerja neh kredit ke kau la ek.

Terjemahan:
"Ayuh kita halau *"Syaitan" Zakir Naik keluar dari negara ini.
Pendakwah,"Syaitan" Zakir Naik berada di dalam negara ini atas jemputan kerajaan negeri Terengganu.
Beliau adalah pendakwah muslim dan penggalak menukar agama yang tidak mempunyai apa2 selain kebencian dan penghinaan terhadap bukan muslim.
Beliau telah diharamkan dari memasuki Kanada dan UK kerana syarahan kebencian beliau. Malah beberapa kumpulan Muslim di India menamakan beliau sebagai pembohong, manusia yang hanya separuhnya benar, dan penyebar kebencian.
Rakyat Malaysia yang mencintai keamanan sama ada mereka muslim atau bukan muslim, harus membuat laporan polis di seluruh negara terhadap Zakir Naik dan anaknya. NGO hindu/india dan individu wajar menjadi pendahulu dalam membuat laporan polis ini.
PSAT akan mengetuai dalam membuat laporan polis di Pulau Pinang esok.
Suruh Zakir Naik balik India supaya beliau boleh berdakwah di sana. "

Versi original ;


Versi kemaskini selepas kena balon kaw-kaw di laman sosial ;


Versi orang Penang punya pemikiran ;


Fuck the Ramasamy.. dah cakap Zakir Naik setan reti plak edit.. TAKUT KA? Dasar racist punya orang. Nama aje prof tapi hujah macam orang takde akai. Dah ada title prof. Nak takut apa lagi. P la celen ZAKIR NAIK depan-depan. Ini mengata kat efbi buat apa. Biol nak mampos.

Cerita dia macam neh. Bebudak hindu, Hindraf, MIC dan DAP yang pekat agama memang anti Zakir Naik atas alasan Zakir Naik hina agama Hindu. Even, bebudak kristian pun ada yang anti dia.

Zakir Naik terkenal dengan sikapnya yang boleh berhujah dan berdebat depan-depan. Bukan belakang-belakang atau guna media tapi depan-depan tau. Maksudnya kalau ko semua rasa Zakir Naik hina, perlekehkan, manipulasi, tipu, cakap bohong tentang agama-agama engkorang dipersilakan dengan riak dan bangganya p forum Zakir Naik dan berdebat dengannya disitu. Tak pernah tengok ceramah Zakir Naik ka? Yang kritik dia depan-depan, yang debat dengan dia depan-depan bukan sorang dua. Ramai kot. Dia masih menjawab. Tak lari jauh sekali ISAKAN kau semua.. HAHAHAHA..

So, geng2 anti Zakir Naik p buat laporan polis. Alasan penceramah terkenal dunia tu menghina agama orang..

Dan PDRM pagi tadi umumkan forum Zakir Naik di Utem dibatalkan sebab menjejaskan keselamatan dan ketenteraman awam. Ada orang cakap. Takut geng2 Hindraf p merusuh. Lagi kecoh jadinya kang.

Tapi ini pendapat aku la. Dun Sarawak dah bubar tadi. Orang-orang Sarawak anti perkauman dan meluat bila tengok orang2 semenanjung asyik nak bergaduh atas isu agama. Apatah lagi di Sarawak bukan sikit juga bilangan penganut Kristian. Macam aku sebut tadi. Ada juga orang2 kristian yang tak gemar pada Zakir Naik. Kan dia berhujah buka semua jenis kitab. Bible pun ada. Ayuveda pun ada. Ejaan ayuveda kitab hindu neh tatau la betul ke tak. Haha..

So pembatalan program berkenaan kadang-kadang boleh jadi ada kaitan dengan politik. Aku tatau la. Aku speculate je sekarang neh.

Bila dah dibatalkan secara tak langsung memberikan kemenangan kepada puak2 Hindraf dan geng2 seangkatan mereka. Sedangkan selama neh kalau ada apa2 dialog meraikan kepelbagaian agama terutamanya bab2 dialog yang kritis tentang penganut muslim bila dibatalkan dengan muka tak malunya mereka ejek muslim tak meraikan kepelbagaian pendapat. Asyik rasa insecure je. Lemah. Mudah terpengaruh. Takde kekuatan. Blablabla semua cukup. Dengan aku-aku sekali join kutuk masa tu.

Tetapi sekarang neh Zakir Naik mai Malaysia nak berdialog. Apasal kau semua laungkan ban ban ban pula? Korang rasa insecure juga ke macam mana? Bodoh nak mampos. Mengata muslim lebih2 tetapi non muslim pun tak kurang beza akhlak dan tindakannya.. 

KAH KAH KAH

Senang cakap. Sama aje la puak2 taksub tak tentu hala neh tak kira korang side partisan mana-mana pun atau agama apa-apa pun. Kalau dah jenis tak meraikan hujah apa pun tak jadi.

Then selepas program Zakir Naik dibatalkan, geng2 yang pro pada Zakir Naik melenting la. Apesal pula kerajaan Islam nak batalkan program pro agama padahal program mesra dosa bebas aje dianjurkan sana sini? Whatthefuck la katakan.

Hindraf sedang raikan kemenangan yang pertama.
Dap punya pemimpin plak dengan lantangnya mengata Zakir Naik 'setan'.
Dan PDRM pula batalkan forum Zakir Naik.
Ini situasi apa di negara kita neh?
Kau semua boleh fikir tak macam apa yang aku fikir sekarang neh?
Jawapannya mudah. Ini semua taktik nak alih dari isu 1MDB la neh. Jawapan standard penyokong2 totok pembangkang kejap lagi.. korang tunggu dan tengok je la nanti..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...