Selasa, 3 November 2015

Isu GST Ke Atas Prabayar - Rakyat Malaysia Kena Tipu Lagi - Pengguna Masih Bayar GST Untuk Prabayar Selepas November.

Ini betul-betul $%^%$&*%^*$%^%$^$%*%^T#$^$.

Terlalu kasar, biadap dan kurang ajar bahasa maki yang aku gunakan maka terpaksa sensor.

KAH KAH KAH..

Bulan lepas, media melaporkan ;

 
Kemain lagi media pro kerajaan kau lapor secara besar-besaran. Motif depa apa? Nak mewujudkan persepsi kerajaan kau peka kepada rungutan yang dilakukan oleh rakyat.

Peka la sangat.

Kihkih.

Aku tunggu punya tunggu.

1 Nov lepas, takde apa-apa pengumuman pun yang dilakukan oleh KASTAM. Kau semua ada dengar apa-apa ke? Atau aku terlepas pandang? Aku memang tak nampak apa-apa pengumuman yang dilakukan oleh KASTAM bak kata menteri kau ;


Dan sekarang neh 3 Nov kan. Aku baca orang komplen beli topup still dikenakan GST lagi. Aku try check untuk sahihkan. Kebetulannya aku memang nak kena topup pun. MAXIS sekarang macam babi. Sikit2 dipaksanya kita topup. Geram betul.

Aku laju2 p buka MAYBANK. Nak topup online.

Ini keputusannya ;



Mana ada topup 10 dapat topup 10.

Mana ada topup kini tanpa GST.

Pale lancau. Sembang berapi depan media. Dah 3 Nov pun masih ada GST ke atas topup. Apa permainan kerajaan kau neh tah.

Dari pemerhatian aku, syarikat2 telekomunikasi kau haram cuak dengan kerajaan. Bayangkan. Selepas menteri umum harga topup akan kembali seperti biasa, ada mereka respon apa-apa atau keluarkan apa-apa kenyataan media?

Dorang semua buat BODOH je kot.

Yang BAHLOLnya penyokong2 kerajaan. P puji sakan. Nak puji pun biarla benda tu dah jadi. Itu sebab aku diam aje. Saja nak tengok betul ke tak betul ke macam mana. Sekali betul la pula rakyat kena kencing lagi.

Memang 3$%&$%*%^*&%$^%$%#$# punya menteri.

Satusen tak boleh pakai.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...