Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 24 Februari 2014

Guna Bot Untuk Puji BR1M 3.0 Di Twitter

Sapa punya angkara? 

Aku rasa BN.  

Dalam 4,5 hari neh semenjak BRIM 3.0 dah mula diedarkan melalui pindahan ke account2 bank penerima ataupun secara cash baucar, mula la kita tengok media arus perdana kemain lagi kaw, semuanya mencanangkan betapa bagusnya BRIM neh.. takde BRIM macam mana la kita nak teruskan hidup dan sebagainya.. belanja anak2 pun guna BRIM dah.. siap ada poster BRIM cukup setahun lagi.

Rujuk sini ==> http://amenoworld.blogspot.co.uk/2014/02/gambar2-berita-pasal-brim-yang.html

Dan sini ==> http://amenoworld.blogspot.co.uk/2014/02/bn-dedah-fakta-brim-cukup-untuk-setahun.html

Situasi yang aku nampak. Kerajaan seboleh2nya nak paksa rakyat memuji akan BRIM yang di inisiatifkan oleh kepimpinan Najib Razak. Dalam erti kata lain, kemain terdesak mengharapkan puji-pujian dan ucapan terima kasih keluar dari mulut rakyat untuk pemimpin2 di negara neh.

Tatau malu ke nak paksa orang puji2 korang semua neh?

Itu yang sampai video kangkung Najib jadi viral. Kan dalam video tue Najib sebut. Kangkung sekarang dah turun, kenapa tak puji kerajaan? Bila naik marah kerajaan. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

DASAR PIEM GILA PUJI PUJIAN. BTW, korang ada baca berita ka yang Najib minta para diplomat jaga kelakuan masing2 disebabkan segala macam boleh disebarkan menerusi media sosial? Nak tahu sebab apa dia beri nasihat macam tue? Pasal dia dah kena. Itu yang dia SHERAM tue..

KAH KAH KAH

Oke berbalik kepada tajuk artikel. Korang tengok neh la benda neh.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Hadoi laaaa

Aku tak peduli la. Berapa banyak BOT yang korang nak guna untuk puji pujian BRIM kesayangan korang neh. Lantak le. Ikut suka korang la. Nak puji pujian sangat. Guna bot pun bot la. Janji dapat la NAJIB pujian pujian tersebut. Cuma benda neh buat aku terfikir. Aku cuma nak tahu satu benda je. Benda neh free ke berbayar hah? Tue je yang aku nak tahu. Benda lain aku memang taknak tahu. Oii Najib, ce jawab sikit.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...