Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 18 Disember 2013

Rosmah Terima Anugerah Antarabangsa Lagi..

Lagi.. dan lagi dan lagi..

Hebat betul mama Rosmah kita. Apa ilmu yang dia pakai sampai kan orang luar negara pun berlumba2 nak mengiktirafkan jasa2 mama Rosmah kita? Bukan hanya anugerah2 dalam negara aje dia berjaya buat koleksi. Kini dia berjaya juga mengoleksikan anugerah2 dari luar negara. Memang worldwide ah mama Rosmah kita. Baru lepas sambut hari jadi terus dapat anugerah.

Terbaek woooo..



Respon dari mama Rosmah ;

Menurut kenyataan itu, pada majlis sama, Rosmah turut menerima pujian kongres secara rasmi daripada Senate of the US State of Georgia yang disampaikan delegasi dari Georgia.

Rosmah tidak dapat hadir pada majlis penganugerahan itu kerana mengiringi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ke majlis Konsultasi Tahunan Malaysia-Indonesia di Jakarta, Indonesia.

Beliau mewakilkan Konsul Jeneral Malaysia di Dubai Datuk Ahmad Fadil Shamsuddin untuk menerima anugerah itu bagi pihak beliau.

Rosmah melalui kenyataan Pejabat Perdana Menteri itu berkata anugerah berkenaan menjadi pendorong kuat untuk beliau meneruskan usaha yang dilaksanakan selama ini.

 
Hish hish hish..

Orang luar negara pun takut dengan cefour gamaknya..

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...