Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 8 Disember 2013

Rosmah Juga Bantu Rakyat - Najib.

Like a boss Rosmah kita. Dari pemimpin biasa sampai ke piem turun padang kempen kebaikan Rosmah Mansur yer. Macam bangang jek aku tengok sorang2. Personally aku bukan anti mama Rosmah. Tapi liputan dan sokongan yang dia raih secara keterlaluan adalah tidak wajar berdasarkan status semasa dia iaitu isteri piem semata2.

Lihat bawah ;



Najib berkata ;

"Saya minta isteri saya telefon isteri presiden Mubarak, Susan Mubarak merayu supaya pelajar kita dibebaskan, dalam masa dua jam saja dia dibebaskan".

Najib ingat bila dia jaja cerita neh kita akan highly respect Rosmah. Sebaliknya dia silap. Sebab cerita begini hanya akan membuatkan rakyat akhirnya tahu yang Rosmah berkawan dengan orang jahat. Mubarak laki bini orang jahat.. bini Mubarak juga terkenal dengan sikap suka berboros. Nak bangga jadahnya ada kawan macam tue.

Dan ini juga membuktikan yang Najib tak pandai nak selesaikan masalah rakyat. Ada pula bini yang kena masuk campur urusan negara selesaikan masalah rakyat. Pekata Najib berhenti dan serahkan urusan negara kepada Rosmah Mansur memandangkan mama Rosmah pandai selesaikan masalah. Boleh?

Then Najib bagitau.

Disebabkan isteri dia ada networking dengan kerajaan diraja Arab Saudi maka kerajaan itu sanggup sediakan 2 penerbangan Jumbo 747 secara percuma dalam Ops Piramid, iaitu operasi membawa pulang pelajar2 Malaysia dari Mesir melalui Arab Saudi ke Malaysia.

Inila antara sumbangan Rosmah kepada rakyat. Menurut Najib.

Hak eney.

Entah betul entah kan tidak. Anggap je la betul. Sangka baik. Dah Rosmah hebat sangat. Pekata suruh dia selesaikan masalah2 mangsa banjir now. Cerita banyak takmau. Masa sebelum PRU hari tue kemain kau Rosmah cuci rumah orang lepas banjir. Sekarang dah habis PRU mana semua aksi2 utamakan rakyat? Hah cepatle membantu. Memandangkan Rosmah kita hebat sangat harap2 rakyat yang terlibat dalam insiden banjir dikecualikan dari membayar loan bank selama setahun. Dapat discount lagi cantik. Pelagi Najib arahkanlah Rosmah untuk membantu secepat yang mungkin.

Kah Kah Kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...