Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 26 Disember 2013

Pengakuan Maut - PERKASA Akui Dibiayai Agensi Kerajaan.

Pengakuan berani mati dari PERKASA sendiri. 

What the hell. Pongpang2 kutuk rakyat. Pongpang2 beria2 bekap kerajaan. Ingatkan atas nama perjuangan. Rupa2nya dapat upah di sebaliknya. Maka siapa yang cakap perjuangan PERKASA itu adalah IKHLAS ialah PEMBOHONG SEMATA2.

GAMPANG!!!!

Bukan pasal PERKASA tue pembohong. Bab tue kami dah lama tahu dah. Tadi saja je buat tambah modal nak mengutuk beb. Aku cakap PERKASA GAMPANG pasal rupa2nya, agensi kerajaan membiayai pergerakkan PERKASA. 

Sudah tentula ia bermaksud mereka menggunakan dana awam. Ini betul2 melampau neh. Di satu saat kerajaan laung satu Malaysia. Di satu saat yang lain pula kerajaan biaya pergerakkan PERKASA untuk pecahbelahkan perpaduan antara kaum di Malaysia. Dah sewel ke apa otak2 pemimpin di negara neh?

Rujuk ;


Nampak tue, nampak?

Gila ahhhh..

Aku tak heran sangat PERKASA nak buat apa2 pun. Perjuangan dorang bukan dapat sambutan pun. Lebih kepada syok sendiri. Tapi aku sentap la juga bila ada agensi kerajaan salur dana kepada PERKASA. Dari buat kerja takde faedah macam tue, membazirkan wang aje baik ko bantu rakyat yang rata2  tengah tersepit dengan kos sara hidup yang tinggi neh. Kerajaan jadikan duit dana awam macam duit dorang sendiri pula. Chelake betul. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...