Tarikh Kematian Chin Peng Merupakan Sandiwara Untuk Memperdayakan Rakyat Malaysia. - Ameno World
Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 22 September 2013

Tarikh Kematian Chin Peng Merupakan Sandiwara Untuk Memperdayakan Rakyat Malaysia.


Ini mesti konspirasi orang cina betul tak? Nak bagi menyedapkan rasa apa kata kita kaitkan ia dengan Anwar Ibrahim. Kenapa Anwar Ibrahim? Sebab Anwar Ibrahim la yang mencadangkan agar 16 september di berikan cuti umum bagi memperingati Hari pembentukkan Malaysia.

Oke tak cadangan aku? Aku percaya skrip aku mesti meletup kaw2 punya. Jangan lupa juga selitkan unsur2 freemason + yahudi + kafir laknat + agenda illuminati bagi menakut2kan UMNO memandangkan memang terdapatnya UMNOsians yang takutkan benda2 tersebut melampaui batas sehingga mengatasi ketakutan mereka terhadap Allah.

Hopefully Utusan approve skrip yang aku fikirkan neh. Susah payah i create tau. Almaklumla bila lagi kita nak api2kan suasana, wujudkan keadaan yang kecoh dan putarbelitkan keadaan kalau bukan sekarang. Kalau bagitau benda jujur tak Utusan namanya. 

Utusan, fitnah, saman satu geng la katakan.

KAH KAH KAH

Utusan Malaysia berspekulasi bahawa tarikh kematian bekas setiausaha agung Parti Komunis Malaya (PKM) Chin Peng dirancang daripada 15 kepada 16 September bagi mengaitkannya dengan semangat nasionalisme Hari Malaysia.

Memetik sumber, Utusan Online melaporkan, Chin Peng dipercayai meninggal dunia di Hospital Bangkok pada petang 15 September tetapi kematiannya dilaporkan pada awal pagi 16 September, ketika sambutan Hari Malaysia.

"Dipercayai tarikh (kematian) pada hari Isnin itu dipilih supaya Chin Peng diingati oleh penyokongnya yang secara kebetulan jatuh pada hari penting buat seluruh rakyat Malaysia menyambut hari pembentukan negara Malaysia.

"Pihak kami mendapat maklumat ini merupakan agenda terancang pihak-pihak tertentu kononnya mahu mengaitkan kematian Chin Peng sebagai semangat nasionalisme," beliau dipetik sebagai berkata kepada Mingguan Malaysia.

Menurut sumber itu lagi, pihaknya akan cuba bekerjasama dengan hospital di Bangkok bagi mendapatkan kesahihan maklumat yang diterima mengenai tarikh sebenar kematian pemimpin kanan PKM itu.

Rujukan :  http://www.malaysiakini.com/news/241778

Nampaknya hari kematian Chin Peng = Hari pembentukkan Malaysia = diraikan dan diperingati oleh rakyat Malaysia. Yang ko benci2 sangat, yang ko fitnah2 sangat, last2 Allah balas macam neh.

Cantik tak????

Syukur la oi.

Allah yang tarik nyawa Chin Peng hari tue. Bukan sesiapa pun.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...