Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 26 September 2013

Ron 95 Akan Dinaikkan Lagi Dalam Masa Terdekat.

Yahoooooo

Kami suka dan gembira kaw2 dengan berita yang baru kami terima ini. Terasa macam terbang di awang-awangan wa cakap sama lue. Tak sia2 cik kak kita yang comel lote menulis surat kepada PM, rujuk  ==> http://amenoworld.blogspot.com/2013/09/surat-terbuka-untuk-najib-dari-siti.html

Terus PM kita balas dengan kadar segera. Tak sangka.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH


Nak kata mereka BODOH kasar sangat. Tapi bila tak dikatakan begitu terasa kita pula diperbodoh2kan. Mereka anggap rakyat Malaysia neh semua tak pergi sekolah. Takde akal, takde otak. Sebab tue tak henti2 bagi statement demi statement yang memperbodohkan intellectual manusia.

Semua orang tahu. Cara terbaik nak atasi penyeludupan ialah dengan memperketatkan lagi kawalan. Dengan meningkatkan lagi tahap keselamatan. Dengan memantau lebih kerap dan memastikan penyiasatan dilakukan tanpa henti. Bukan hanya waktu2 terpilih je.

Hanya kerana ada pihak2 di sana gagal menjalankan tugas mereka, rakyat Malaysia pula kena menanggung akibat. Tak pasal2 satu Malaysia kena sama2 banteras penyeludupan hanya kerana kerajaan gagal menanggani perkara tersebut.

Adakah ini logik?

Tak cekap buat kerja, tak reti nak buat kerja, tapi rakyat pula kena tanggung beban?

Sapa la undi korang neh.

Menyusahkan hidup aku aje la oi setannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!

Rujukan :  http://www.bernama.com/bernama/v7/bm/searchindex.php?terms=subsidi

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...