Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 22 Mei 2013

Penyokong UMNO Bakal Mengamok Marah Najib.

Lihat surat bawah neh jap. Sedang tersebar di facebook.


Sumber : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=576727049033735&set=a.133152726724505.11635.133145123391932&type=1&relevant_count=1

Aku minta korang [penyokong2 UMNO + PERKASA = pejuang ISLAM sejati SEMALAYSIA] masing2 bertenang dulu. Actually benda neh ada sebab2 tertentu. Aku percaya. Lagipun ada tertera di surat tersebut. Antara alasan2 yang dikemukakan ialah ;

1. Menganggu orang yang sedang sakit.

2. Pasang speaker time ajar orang mengaji.

Yelah, nak ajar orang ngaji ajar je la. Tapi agak pelik juga time ko mengajar ko pergi buka speaker kuat2. Apahal plak satu perumahan kena dengar ko dan anak murid ko belajar mengaji?

Sungguhpun management surau tersebut di bawah pembangkang, seperti yang tertera dalam surat tersebut, adalah amat wajar pembangkang bertolenrasi dengan penduduk di kawasan perumahan tersebut.

Dakwah dan ceramah memang oke. Tapi biar disesuaikan dengan keadaan. Nak dekat2 azan, ko pasang zikir ka, mengaji2 ka, mungkin orang tak rasa ralat. Owhh nak dekat waktu dah. Mari lah kita bersiap2 nak pergi bersolat di surau..

Ini kalau setiap masa pun ko buat ikut kepala hotak kau, sampai orang yang sakit pun rasa terganggu, sampaikan penganut bukan islam pun rasa terjejas, ini kurang baik la pada imej islam itu sendiri.

Apa pun aku risau la aduan neh akan membuatkan bloggers umno dan penyokong2 umno yang begitu kuat perjuangan ISLAM mereka..

MENGAMOK SAKAN !!!

Benda neh pernah la berlaku kat salah satu negeri yang pembangkang tadbir tau. Mereka marah. Mengamok. Mereka cakap mereka bukan marah pasal politik. Ini islam neh. Citer pasal islam. Tahu tak? Dorang pejuang islam. Kita jangan main2 sama dorang.

Hish.

Masuk tv3 la lepas neh.

Pejuang ISLAM aka UMNO dan PERKASA marah kat penduduk yang complaint tue.

Err.. jap boleh aku tanya yang complaint tue berbangsa apa dan beragama apa? <-- UMNO.

Melayu + muslim. Why?

Err.. takpe ah. Kalau cina dan ada kaitan dengan pembangkang baru aku mengamok. Sebab aku pejuang islam ikut shift. Bukan 24 jam sepanjang masa. Aku pejuang islam bila aku nak politikkan isu untuk memburukkan pembangkang je. Tolong faham ek. <-- UMNO.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH        

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...