Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 2 Julai 2012

Ummi Hafilda dah pakai bodyguard sekarang..


Ini ialah bodyguard. Bodyguard ini ditugaskan khusus untuk menjaga ummi hafilda daripada diserang. Mereka menjaga pentas ceramah dan ummi ketika ummi sedang sibuk menggunakan mulut pontianak dia untuk melaungkan kata2 nista, fitnah, cacian dan makian kepada dsai sefamily dan azmin ali sefamily.

Dalam blog umno ada bagitau bahawa bodyguard terpaksa menjaga ummi sebab ada beberapa individu pro dsai menyerang ummi ketika ummi sedang berceramah. Mereka melaungkan kata2 fitnah apa seme sebelum dihalau berambos oleh bodyguard2 yang berkawal menjaga keselamatan ummi. Bodyguard tersebut disediakan oleh ngo yang menganjurkan ceramah tersebut. 

Malam tadi ummi hafilda berceramah di permatang pauh. Dia bertekad nak mengempur permatang pauh habis - habisan. Kat bawah neh beberapa gambar ketika permatang pauh di gempur oleh ummi hafilda ;








Oke, ada orang juga yang p ceramah dia. Aku ingatkan kerusi jek. Rupanya ada orang juga. Lagi ramai dari ceramah hasan ali dan zulkifli nordin. Gamaknya sebab mulut pontianak neh rare. Bukan mudah ye kita nak tengok dan jumpa manusia yang bermulutkan pontianak. Ini antara bahan sejarah yang kita kena jaga elok2 taw. Siyes.

kah kah kah

Bagi pandangan aku, kalau umno ke apa ke nak buat ceramah bagai jangan dikacau ceramah mereka. Lantakkan disitu. Hormati jek perbezaan pendapat. Kita kena meraikan perbezaan pandangan dalam politik. Bukan je sesama ahli parti, sesama pemain2 politik tak kira lah sapa pun yang ko sokong, ko kena memahami maksud meraikan kepelbagaian pendapat politik di malaysia neh. Barulah kita boleh hidup dengan tolenrasi.

Namun, aku pun tak pasti sangat betul ke tak betul ceramah ummi si mulut ponti digangu oleh orang2 pkr malam tadi. Boleh jadi citer rekaan. Almaklumlah stori dari bloggers umno. Eloklah kita tunggu kepastian sebelum melulu tuduh kan. 

Tapi kalau betul mohon jangan dibuat lagi. Kita ada cara yang lain nak lawan depa. Iaitu suruh pemimpin dorang berdebat. Ataupun sesama kita yang berdebat dan berbincang. Bukan kacau mengacau ceramah orang. Setakat ummi neh toksah layan arh. Kalau nak layan gak soh dia keluarkan bukti video seks itu jek dah cukup. Dah penat aku tunggu. Lama sangattttttt.......

kah kah kah



Tengok banner di atas. Si pembohong marah orang berbohong tapi si pembohong pun berbohong dan menfitnah apa citer? Aku bukan tuduh2. Tapi sesiapa pun akan berfikir seperti aku. Umno ditaja oleh umno untuk buat kerja2 yang umno tak boleh buat. Bayangkan kalau umno yang buat roadshow gila babi ni? Tidak kah akan mencemarkan lagi imej umno?

Jadi mereka gunakanlah ngo dan apa seme untuk melakukan apa2 perkara yang mereka tak boleh buat. Tue pasal aku tak heran ummi mengaku dia tue ahli perniagaan. Dia memang sedang berbisnes dengan umno apa. Inilah cara dia berbisnes. Apa pun boleh.. umno maaa..

kah kah kah


Ameno : Ummi nampak umno lah.. ekekekek..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...