Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 16 Mei 2012

Najib, ini ke cara orang Malaysia?



Hai, najib.

Bertemu kita lagi dalam blog aku. Melalui utusan cetak hari neh najib kan ada bagitau yang penyokong2 bersih di UK yang melaung2kan perkataan BERSIH, BERSIH, BERSIH bukan cara orang malaysia. Adakah encik najib cakap begitu sebab orang tue laung BERSIH, BERSIH, BERSIH? Bagaimana pula jika dia laung UMNO, UMNO, UMNO ataupun HIDUP BN ataupun 1 MALAYSIA apakah najib ada pendapat yang lain?

Kita bagi dua contoh jek kat piem najib. Jawab dengan ikhlas taw. Yang kat bawah neh serang2 orang dalam ceramah tue cara orang malaysia ka? Yang serang umno, yang diserang dap. Cuba ulas sikit wahai piem yang konon nya berbudi pekerti neh. Jangan bias please.



Nampak tak betapa kasar dan gangsternya mereka2 neh kacau ceramah orang? At least member2 yang laung2 BERSIH tue takde gunakan bahasa kasar dan rosakkan apa2. Dia cuma laung bersih2 then diam selepas najib suruh dia diam dan berkata mahu berjumpa dia. Tapi akhirnya dia dipimpin keluar oleh bodyguard najib = dihalau cara terhormat. 

Ini ke yang ko cakap nak jumpa? Yang sebenarnya ko cakap nak jumpa tue cuma formaliti jek kan? Ko bukan nak jumpa pun. Depan2 gini pun main wayang. Belakang2 apa lagi. 

Dan video yang paling sensasi sekarang neh. Video 1punggung. Yang neh pun adat orang malaysia gak ke najib? Jangan nafikan kaitan dia dengan ko ek. Dia pakai baju yang ada cop logo 1malaysia lagi tue. 

So, kalau ada maruah jawab. Kalau takde maruah cari plastik sampah. Itu selayaknya untuk orang yang double standard dan penipu macam ko. Apa pun tak boleh larh korang neh. Hapa pun tak boleh!

 

Ameno : Najib, kalau nak meludah tolong jangan sambil mendongak.. boleh tak?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...