Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 17 Mei 2012

Gambar Rosmah Mansur Yang Pelik.


Aku macam tak percaya neh rosmah mansur. Apa nak jadi dengan fashion dia sekarang neh? Dulu dia tak macam neh oke. Bukan kira badan dia besar atau kecik tapi rosmah neh kategori pandai berfashion sebenarnya. Sebab tue aku suka.

Kah kah kah

Ini bukan fashion kebiasaan rosmah mansur. Reject. Failed. Aku tolak fashion neh rosmah mansur. Ko kena amek teguran aku neh dengan pemikiran yang positive. Aku stalker ko yang setia. Aku benar2 benci melihat ko pakai macam neh. Ketat satu hal. Bangle satu hal lagi. Tolong larh mem.. tak sesuai dengan imej rosmah sebagai ikon fashion oke.

kah kah kah

Beberapa penambahbaikkan perlu dibuat terhadap baju neh rosmah. Dengan nasihat ikhlas aku.

1. Pertama benda kat leher tue. Tak perlu sebenarnya. Orang2 yang ada leher boleh larh pakai benda2 gitu. Orang2 yang leher tak berapa nampak tak sesuai. Nampak serabut dan menyemakkan. Siyes. Lenkali kalau nak pakai pun, pakai yang halus dan panjang. 

2. Bangle. Langsung tak kena gaya. Siyes.

Aku sebenarnya taktau rosmah hadiri program apa di london tue. Cuma yang aku tahu ia related dengan kerajaan larh sebab ada lambang kementerian melalui gambar di atas. And once again, rosmah neh sapa dalam kabinet malaysia hah?

kah kah kah

Adoii

Gambar : sumbangan pembaca tukartiub.


Ameno : Mem, bagi lah saya bajet untuk berfashion pula.. saya takde bajet neh mem kalau ada confirm saya pun tiptop macam mem dalam dunia kefashionan.. ekekek..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...