Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 26 Mac 2012

We love PM. - Kecuali aku.

Sudah penat aku menulis mengenai tentang masalah rakyat supaya najib dan bien boleh faham. Tapi nampaknya bien dan najib tak juga faham2. Oleh kerana aku dah rasa penat, aku nak take 5 jap. Jom geng kita berhibur sambil bergelak tawa dengan membaca komik kat bawah neh. Lucu siot.

kah kah kah





















Owh yer.. komik neh di edarkan sebagai goodies pada mereka2 yang mendengar taklimat di uniten hari tue. Apa nama? Open day uniten. Mungkin sesi taklimat untuk bebudak yang berminat nak belajar di uniten kot. Hehehe. Kelakar lah you all neh.

Bebudak tue pergi taklimat pasal study. Tapi goodies bag bagi barang2 yang tak related pasal study pula. Kenapa neh? Neh bukan risalah yang orang edar tepi jalan. Tapi goodies bag you. Amboii.. tak cukup dengan media arus perdana kini di universiti pun you all selit2. Dasat.

kah kah kah

Tapi.. still macam biasa.  Sebarkan auta. Sapa pun takmo percaya. You all tak reti ek kebaikan kerajaan yang you all boleh promote? Meh sini i bisik2 sket.. psttt.. dengar citer kalau nak berhenti merokok, klinik dan hospital kerajaan ada sediakan kemudahan tersebut. 

Sesuatu yang ramai orang taktau tapi you all takmo sebarkan. Sebaliknya tak henti2 sebarkan auta. Lepas tue dok pongpang2 cakap rakyat tak reti menghargai kebaikan kerajaan walhal lue sendiri pun tak sebar kebaikan kerajaan lagi ada ahti nak salahkan orang. Tak sedar diri betul. Bai.

Ameno : Hehehe.. terbitan itu neh memang senang der.. tapi dana nya datang dari mana? Siapa? Lue fikir student ada duit ka? Belajar pun ptptn der.. hutang wa cakap lue..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...