Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 2 Februari 2012

Najib nafi penulisan blogger frockwritter.



Bagi yang tidak tahu kisah asal, kena baca dari sini dulu. Baca dari mula, fahamkan dan baru pergi pongpang bercakap itu neh. Neh kalau tak baca, tak faham dan pergi sebar memang bangang. Nanti bila berhujah takde point mula larh merapu meroyan. Ingat geng, mata kita bukan aksesori. Ada sebab kenapa dia wujud. So baca. 

Ketika tengah sibuk2 translate artikel si patty tadi tue, aku ada refresh sekali blog si patty dan perasan dia ada update artikel dia dengan memasukkan statement penafian dari najib berhubung isu neh. Memang najib nafi. Dia nafi sungguh2 artikel yang patty tulis semalam. Tak pasti aku najib nafi tang mana satu dengan menyatakan di twitter bahawa ia direka2 bagi menanam persepsi serong terhadap dia tapi yang jelas dia nafikan. 

Bagi aku, dalam kes neh kita kena dengar pandangan dari kesemua pihak. Pandangan dari patty kita dah dengar dan faham. Sekarang neh pandangan dari pihak najib dan rosmah pula kita nak dengar. 

Apa benda yang salah dalam penulisan patty neh? Tarik keluar dan jelaskan. Aku takmo bersikap bias dengan mempercayai patty tapi tak boleh juga kalau aku nak terima bulat2 penafian najib tanpa dijelaskan tang mana satu yang direka2 bagi menjatuhkan dia, betul? So najib, tolong jawab. Rakyat malaysia berhak mengetahui hal neh.

Kenapa rakyat nak tahu? Mudah. Sebab najib nafi. Bagi kita, bila najib nafi, ini bermaksud elemen wang rakyat wujud. Bila elemen wang rakyat wujud, suka tak suka kita mesti nak faham kes neh. So najib, tolong faham sket kenapa rakyat bersikap penyibuk mengenai baju rosmah neh. 

Muahahahah..

Bai.

Ameno : Apahal sama je dengan ayat rosmah neh? Najib, selalu jadi mangsa gak ka?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...