Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 3 Februari 2012

Gambar Najib Yang Handsome kat Batu Caves.

Sapa ada baca malaysiakini tadi?Ada baca tak pasal geng2 pkr yang bantah kedatangan najib ke batu caves? Kata mereka kedatangan najib ada agenda politik. Aku nak tergelak. Bukan apa, tindakan dorang neh lawak beb. 

Walaupun ko tak suka najib ke apa tapi ko kena hormat dia tue piem malaysia. Dia boleh melibatkan diri dia dengan aktiviti2 kemasyarakatan. Tanpa halangan dan sekatan. Sebab? Dia piem ma. Ko mungkin tak suka tapi belum tentu penganut2 hindu yang lain tak suka juga. So kalau nak ikut ko punya perasaan jek, bagaimana pula dengan yang lain? Adoii.

Lagipun fikir lah panjang sket. Esok lusa kang ada pula mamat2 mca ka, mic ka yang bantah kedatangan pemimpin2 pr ke aktiviti2 kemasyarakatan yang lain. Macam mana? Orang nak berpolitik pun biarlah betul2. Apa jua niat najib ke batu caves lantak disitu. Yang penting kehadiran dia ke sana atas kapasiti jawatan dia sebagai pm malaysia. Yang tue kita seme kena hormat suka tak suka sekalipun. 

Cuba lah jangan nak mempolitikkan benda2 yang takde faedah macam neh. Bukan apa tak pasal2 jek geng2 pembangkang akan digelar ketandusan isu. Walhal banyak lagi isu2 besar yang sedang menanti untuk diletupkan. Pommm.. pomm kebabomm..

Kat bawah neh aku nak share satu gambar handsome najib di batu caves bagi menyambut kedatangan nya kelak ;


Peh. 

Aku terkejut. Itu jek yang aku boleh cakap.

kah kah kah
Ameno : Pengsan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...