Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 10 Januari 2012

Muslimah PAS meroyan ka neh?

 

Tak. 

Mana ada.

Takan menaikkan semangat sesama sendiri pun korang jeles?

Takan mengucapkan terima kasih pada polis pun salah?

Takan perlakuan di atas neh boleh mengambarkan betapa buruk dan teruknya akhlak muslimah pas dan pkr?

Apa geng2 bertudung tak boleh menaikkan semangat sesama sendiri kah? Aku tak nampak apa yang jahat sangat perlakuan muslimah2 dalam video di atas neh. Aku tak faham kenapa benda macam neh boleh dijadikan asas utk balon pr. 

Hey, lagi satu memakai tudung adalah berkaitan dengan aurat. Tak kira macam mana perangai ko sekalipun, tudung bukan boleh dijadikan sandaran untuk menetapkan moral dan akhlak ko seperti2 itu or seperti2 neh. Itu sebab kita tengok ramai orang malas pakai tudung sebab dorang fikir tudung untuk orang2 baik je. Walhal tudung ialah aurat. Ko baik ko jahat, tudung tetap wajib [menutup aurat wajib tidak semestinya menggunakan tudung].

Tapi, kalau korang ada pandangan yang lain mohon share disini. Aku, sejujurnya kalau ada disana pun akan berbuat demikian gak. Salah meh ? Aku fikir neh lebih bagos daripada meroyan bergayut kat boifren ataupun buat benda2 yang lebih mengarut dari itu.

So, aku tak nampak atau rasa benda neh salah. Kalau sungguh ada isu yang bagos even termasuk isu peribadi sekalipun, contohnya isu tangkap basah, maka hentam lah pas di situ. Tapi agak2 lah pasal menaikkan semangat sesama sendiri pun nak hentam? Ada ka dorang pergi ganggu orang? Dah sah2 di kawasan dorang, dah sah2 sendiri berkumpul sesama geng2, so dah sah2 dorang akan cakap dan buat apa2 sahaja yang berkaitan.

Still, kalau korang rasa neh salah dan bermasalah, up to you. For me, this is normal. Aku pun selalu buat. Umno mampos? Hari2 beb. Tanyalah family gua. 

kah kah kah

Ameno : Apa pun tak boleh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...