Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 13 Januari 2012

ProGay sokong pembebasan Anwar Ibrahim.

Mula-mula aku nak ketuk utusan atas isu neh. Tapi tak boleh. Sebab? 

Tengok bawah neh sendiri ;



Utusan cuba menGAYkan anwar ibrahim dengan cara menerbitkan artikel bahawa progay di filiphina sokong pembebasan anwar ibrahim. So aku check benda tue kat website untuk kepastian. 

Lihat bawah neh ;



Sekali betul siot. Ada sapa2 yang suruh progay neh respon ka? Aku? Takde pun. Korang ada? Pun takde gak enh? So apahal dia respon? Ada sapa2 kesah ka dengan respon dia neh? Hah ada.. memang ada. Utusan beb. Utusan dan totok umno tersangatlah kesah dengan respon2 sebegini. Itu sebab dorang petik dan siar respon neh di utusan. 

Lihat bawah neh ;


Tidak lah mereka cakap mereka happy tetapi mengalu2kan pembebasan anwar ibrahim tetap boleh di anggap sebagai happy gak. Mungkin mereka2 neh dah silap faham terhadap dsai. Malahan aku percaya dah ramai orang salah faham dengan dsai berhubung isu liwat neh. Kalau tak percaya korang baca perenggan akhir ayat progay tue. Cam bangang. Siot weh.

Sudah sampai masanya untuk dsai mengisytiharkan dengan tegas dan terang kalau boleh dihadapan media antarabangsa bahawa dia bukan GAY. Dan tiada kena mengena dengan mana2 GAY. Dia juga bukan penyokong GAY. Dan puak2 gay tak perlu menganggap bahawa dia ialah GAY.

Sedikit salah faham boleh mendorong kepada salah faham yang lebih besar. Oleh kerana saiful neh menghasilkan salah faham yang besar terhadap dsai tak mustahil maha besar salah faham telah terhasil terhadap dsai. So tak hairan napa progay buat statement seperti di atas neh.

Namun, utusan bukanlah utusan kalau depa tak tokok tambah citer. Kat perenggan last tue.. hehehe.. dsai selalu lawat filiphina? Yeke? Negara kedua terbanyak dilawati oleh dsai? Ye ke? Si papa gomo cakap thailand. Si utusan cakap filiphina. Mana satu betul beb?

kah kah kah

Nota : Di bayar ka laporan berita neh pada anggapan korang?
Ameno : Progay kalau ko tak bersuara.. takde sapa anggap ko bisu pun.. lagipun

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...