Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 11 Januari 2012

Mahasiswa mengamuk : Edisi Pembongkaran Salah Laku Pentadbiran UMT





Assalamualaikum, buat AmenoWorld dan MiLoSuaM,


Ini adalah suatu kisah yang berlaku dalam 1-3 hari lepas.

dalam email ini saya sertakan beberapa bukti mahasiswa si UMT(Universiti Malaysia Terengganu) telah diperbodohkan. Dalam hal ini, setelah kejadian himpunan di UPSI, pihak bertanggungjawab di UMT telah meletakkan sebanyak 5 banner pro BN!! tanpa pengetahuan pihak mahasiswa dan kepemimpinan mahasiswa sendiri. Namun pihak kepemimpinan mahasiswa diaibkan apabila diletakkan di bawah banner itu, tertera nama persatuan pelajar dan kepemimpinan pelajar UMT. Bukti kejahatan dan konspirasi jahat oleh pihak pentadbiran UMT yang sangatlah pro UMNO-BN.

berikut adalah link dan cerita penuh mengenai perkara ini: (Lengkap dengan episod pendedahan dan gambar2 yang diperlukan sebagai bukti dan printscreen2 ketidakpuasan hati mahasiswa di UMT)-oleh saya dan rakan2. 


Terdapat juga ramai mahasiswa yg tidak berpuas hati telah menyalurkan luahan hati mereka beserta bukti2 penting berkaitan salah laku ini dan lain2nya di dalam group ini, suatu group khas untuk pelajar2 UMT:

VIDEO penurunan banner HARAM yang sangat jelas pro BN ini dilakukan secara inisiatif sendiri oleh pemimpin mahasiswa(Presiden MPP dan Presiden Majlis Kolej Kediaman) yang terbaru, beliau sangat jelas kecewa dengan perlakuan tidak bertanggungjawab pihak universiti ini seperti dalam video di bawah:

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=CFzcY2Q_dCo

Selepas kejadian penurunan banner ini, pihak HEPA UMT dikatakan mengamuk dan menyalahkan pihak MPP kerana melakukan perkara tersebut. Ini bagi saya adalah satu perkara serius yg melibatkan politik umno BN. Ia tidak boleh dipandang remeh.

Maafkan saya tuan2 sekalian, tapi saya sebagai bekas pemimpin mahasiswa di UMT amat kesal dengan perkara ini. Saya harap pihak tuan2, dapat menayangkan isu ini agar dapat menyedarkan mereka2 yg masih lalai dalam isu ini. Sekian, terima kasih.

Nota : Maklumat dan pengirim email neh dirahsiakan. Sila sebarkan pembongkaran student neh besar-besaran. BN memperbodohkan student ke apa? Hoiii.. orang tak sokong lue bhai.. surrender je lah..

kah kah kah

Mampos larh lue.. erkk silap. Bahasa mampos tue kasar bhai. Gua tukar. Mati lah lue.. erkk silap.. kasar gak tue..  meninggaldunia larh lue bien..

kah kah kah

Dua link blog di atas mesti baca geng. Yang paling best, kalo budak2 mahasiswa sendiri yang baca. Lepas baca, sebarkan.

Ameno : Macam tue pun boleh ka?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...