Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 15 Januari 2012

"Keramat hidup" untuk TG Nik Aziz adalah simpulan bahasa. UPDATED!

Aku taktahu neh salah sapa. Samada malaysiakini ataupun orang lain. Tapi yang penting benda neh takde kena mengena dengan nik aziz. So harap malaysiakini pergi ubah segera laporan di bawah neh ;


Aku minta maaf banyak2 sebab tidak memahami bahasa sastera disini. Mungkin perkataan keramat hidup ada maksud2 yang aku sendiri tidak jelas dan tidak tahu disini namun isu neh telah dimainkan oleh bloggers umno. Dan macam biasa, orang lain yang label, orang lain yang kena marah.

Adalah tidak adil mereka menyalahkan tgna sedangkan aku sangat2 percaya bahawa tgna sendiri pun tidak sedar dia dianggap dan digelar sebegitu oleh orang lain.

Oleh kerana yang dimaki hamun adalah tgna maka aku berharap malaysiakini boleh ubah sedikit artikel di atas neh. Bukan apa, risau juga benda neh menimbulkan salah faham. Silap2 depa ingat kita mengkeramatkan nik aziz pula. Please. Bai.

UPDATED ;

Keramat hidup yang dimaksudkan oleh malaysiakini ialah simpulan bahasa. Maksud keramat hidup disini ialah ;


Seseorang yang baik budi bahasanya serta jujur, tidak menyinggung perasan orang lain dan tidak mempedulikan peribadi orang lain. Sumber dari rakan twitter merujuk kepada link asal disini.

Terima kasih atas perkongsian ilmu. Dengan neh aku memohon maaf kerana telah tersalah anggap. 


Ameno : <-- failed simpulan bahasa..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...